پیشرفت ۱۱ درصدی اولین بیمارستان تأمین اجتماعی شمال آذربایجان غربی

۱۷م آذر ،
ممتاز نیوز: فرماندار خوی گفت: تنهاترین و اولین بیمارستان تأمین اجتماعی شمال آذربایجان غربی ۱۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

غلامحسین عماری امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: با بهره‌برداری از این بیمارستان دیگر نیازی به مراجعه بیماران شهرهای شمالی به بیمارستان‌های مرکز استان و یا سایر استان‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی این شهرستان در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصد دارد، گفت: این بیمارستان اولین مرکز بهداشتی و درمانی تأمین اجتماعی در منطقه شمال آذربایجان غربی است.

عماری با بیان اینکه احداث این بیمارستان از سال ۱۳۶۹ در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای ۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع آغاز شده است، افزود: این بیمارستان در سال‌های قبل به سبب اختصاص نیافتن اعتبارات لازم نیمه تمام باقی مانده بود که از ابتدای فروردین ماه جاری زمین مورد نیاز برای آغاز مجدد عملیات احداث این بیمارستان در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان در مدت ۳۰ ماه تکمیل و با بهره‌برداری از آن برای اشخاص تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هفت شهرستان شمال آذربایجان غربی خدمات رایگان درمانی ارائه می‌شود.

فرماندار خوی بیان داشت: این بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی شامل بخش‌های جراحی، ارتوپدی، زنان و زایمان و گوش و حلق و بینی است.

عماری تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر اشخاص در شهرستان خوی و شهرهای تابعه برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه خدمات تخصصی و فوق تخصصی مجبور می‌شوند به مراکز درمانی مرکز استان و یا در بعضی موارد به سایر استان‌ها مراجعه کنند.

این مسئول اضافه کرد: با بهره‌برداری کامل از این بیمارستان شاهد تحولی جدی در عرصه بهداشت و درمان شمال استان می‌شویم.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.