پیشرفت ۸۵ درصدی طرح قطار سریع‌السیر تهران – اصفهان

۱۸م آذر ،

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت ۸۵ درصدی طرح قطار سریع‌السیر تهران – اصفهان در خاک استان اصفهان خبر داد.

محمود محمود‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های راهی که در استان اصفهان دنبال می‌شود، قطار سریع‌السیر تهران – اصفهان است که با توجه به اهمیت طرح با سرعت بسیاری در حال پیگیری است و ۸۵ درصد از زیرساخت‌های این طرح که از استان ما عبور می‌کند، تکمیل شده است.

وی دربارهٔ‌ی دیگر طرح‌های راهسازی این نیز این‌گونه توضیح داد: از اصلی‌ترین طرح‌های ما کنار‌گذره‌های شرقی و غربی استان است. کنار‌گذر غربی اصفهان که چند کیلومتری از آن ناتمام مانده بود، در حال تکمیل‌ شدن است، ولی کنار‌گذر شرقی چند سالی بود بدون پیشرفت باقی‌مانده و ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا این کنار‌گذر که در کاهش زمان سفر از شمال به جنوب کشور نقش بسزایی دارد، مجددا وارد عرصه‌ی کار شود و تا به عبور و مرور جاده‌ای کشور کمک کند.

محمود‌زاده هم‌چنین از برنامه‌ریزی کامل این استان برای طرح راهداری ویژه زمستان خبر داد و گفت: از اوایل پاییز نهادهای ذی‌ربط مانند پلیس، اورژانس، هلا‌ل‌احمر و ستاد مدیریت بحران استان جلسات منظمی برگزار کردیم تا ناهماهنگی‌ها را به حداقل برسانیم و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر پرباران‌بودن زمستان پیش‌رو، تمامی راهدارخانه‌ها را در سطح استان با بهترین امکانات تجهیز کردیم تا ان‌شاء‌الله بدون مشکلی خاص، فصل سرما را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.