پیشرفت ۹۷ درصدی پیاده روهای خیابان امام خمینی منطقه ۷

۱۸م دیماه ،

شهردار منطقه ۱۰ گفت: فاز اول عملیات نوسازی پیاده روهای خیابان امام خمینی (ره) به روش خشک چینی برگرفته از معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی با ۹۵ درصد پیشرفت در حال اجراست.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،گفت: همزمان با اجرای عملیات طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) براساس بخشنامه تازه معاونت فنی و عمران از اوایل سال جاری تمهیدات و برنامه های لازم برای مناسب سازی محوطه و بهسازی معابر و حاشیه های خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل بزرگراه شهید نواب صفوی تا بزرگراه یادگار امام(ره) در دو ضلع شمال و جنوب در مسیری به طول ۱۲۰۰ متر شامل(عملیات عمرانی زیرسازی،جدول گذاری،هدایت و دفع آب های سطحی،پیاده روسازی،احداث مسیر دوچرخه،نهرسازی،روشنایی معابر،نوسازی آسفالت و …) در دستور کار منطقه قرار گرفته و در دست اجرا است.
وی در ادامه افزود: فاز اول این طرح با اجرای ۱۴۰۰ مترمربع پیاده روسازی،۵۴۰ نهرسازی،۲۳۰۰ متر و تک جدول،۵۵۰ متر فضای سبز و… رو به اتمام است.
وی در خصوص نوسازی شبکه های تاسیسات شهری در طول این مسیر افزود: به سبب قدمت بهره برداری از این شبکه و افزایش تراکم جمعیت مسکونی و تجاری و تغییر الگوی مصرف در طول این مسیر و محله های اطراف آن و نیز تعریض وضع موجود،نوسازی شبکه تاسیسات شهری در دستور کار قرار گرفته که با همکاری شرکت های بهره بردار آب و فاضلاب،گاز،برق و مخابرات در دست اجرا است و هم اکنون جا به جایی تاسیسات گاز و آب در هر دو ضلع شمال و جنوب به اتمام رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: اتمام فاز اول پروژه تعریض خیابان امام خمینی(ره) که حد فاصل خیابان کارون تا خیابان جیحون تا پایان بهمن ماه سال جاری به اتمام می رسد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.