پیشروی‌های ارتش سوریه پشتوانه محکمی برای مذاکرات ژنو ۲

۲۹خردادماه،

کاظم زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: با توجه به پیروزی‌های ارتش سوریه در پاکسازی مناطق اشغال شده با کمک نیروهای مقاومت و حزب‌الله لبنان می‌توان به هموار شدن مسیر پیشروی‌های آتی در این کشور امیدوار بود.

“احمد کاظم زاده” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به روند پاکسازی سوریه به دست ارتش این کشور گفت: باز پس گیری مناطق اشغال شده به دست تروریست‌های سوری از سویی سبب ارتقاء موقعیت نظامی سوریه در برابر تحولات منطقه شده و از سوی دیگر یک گام جدی در جهت پیروزی بزرگ برای نظام بشار اسد تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیروزی‌های ارتش سوریه در پاکسازی مناطق اشغال شده با کمک نیروهای مقاومت و حزب‌الله لبنان می‌توان به هموار شدن مسیر پیشروی‌های آتی در این کشور امیدوار بود.

کاظم زاده اظهار داشت: این پیروزی پشتوانه محکمی برای سوریه در مذاکرات ژنو ۲ خواهد بود و درصد موفقیت و پیروزی را برای این کشور افزایش می‌دهد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به قدرت بالای ارتش سوریه در مغلوب کردن تروریست‌ها آزادی منطقه حلب و پاک‌سازی مناطق مرزی و اشغال شده از  دست نیروهای مسلح و مخالف در آینده‌ای نه چندان دور متصور می‌شود .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.