پیشنهادات بسیاری شبیه طلاومس داشتم اما نخواستم کلیشه شوم / دهلیز را به جشنواره می‌رسانیم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

بهروز شعیبی در غرفه سینماپرس:

سینماپرس-گروه سینما/ بهروز شعیبی بازیگر و کارگردان سینمای ایران با حضور در غرفه سینماپرس در نمایشگاه مطبوعات خبر از ساخت فیلم تازهش با نام «دهلیز» داد.

بهروز شعیبی با حضور در غرفه سینماپرس در مورد ساخت فیلم تازهش گفت: فعلا موفقت اصولی یک فیلم نامه به نام «دهلیز» را گرفته ام که تهیه نماینده اش آقای محمود رضوی می باشند و نویسنده اش آقای علی اصغری است و  همانطو که گفتم قرار است در دفتر آقای رضوی تولید شود. سعیمان این است که انشاءالله فیلم به جشنواره برسد.

وی درباره بقیه عوامل فیلم بیان داشت: چند نفر از بازیگران را در ذهن داشتم که با آن ها صحبت نموده ایم و فیلمنامه را برای خواندن به چند نفر داده ایم اما چون هنوز قطعی نشده نام نمی برم. چون خودم هم سابقه بازی دارم و با بازیگران احساس همدردی می نمایم از اینکه اسمشان را در این مرحله ببرم پرهیز می نمایم.

شعیبی در مورد فیلم تازهش اینگونه ادامه داد: یک فیلمنامه اجتماعی ست و قصه حول محور یکی خانمی می چرخد که سرپرست خانواده است و سعی می نماید زندگی خوبی داشته باشد اما نامه ای به دستش می رسد که سبب می گردد او در همه زمینه ها دچار تحول شود.

بازیگر فیلم طلا و مس درباره ادامه فعالیت بازیگری اش گفت : آخرین فیلمی که از من نمایش داده شده فیلم «فرزند خوانده» آقای وحید نیکخواه آزاد است که در جشنواره کودک اصفهان امسال داشتم. نقش متفاوتی در این فیلم دارم و فکر می نمایم فیلم خوبی هم از آب درآمده است. سریالی هم  به نام «تهران نو» به کارگردانی آقای فرید سجادی حسینی دارم که قرار است دی ماه روی آنتن شبکه ۵ برود. اصولا قصه کمدی ست اما بازیگرها همه جدی می باشند. من فکر می نمایم که کار متفاوتی در تلویزیون است  مخصوصا اینکه بازیگران هیچکدام سابقه بازی کمدی به این شکل را نداشته اند و همه نقش های متفاوتی دارند.

وی با تاکید بر پرهیز از کلیشه شدن در نفش یک روحانی افزود: قطعا پیشنهاداتی شبیه طلا و مس بسیار داشتم اما اساس تلاشم بر این بود که حتما فیلمی بازی کنم که با آن تیپ بسیار فرق داشته باشد. در فیلم «فرزند خوانده» و «تهران نو» کاملا متفاوت حاضر شده ام. اگر قرار باشد همان نقش و تیپ را تکرار کنم تبدیل می گردد به روندی که نه برای تماشاگر جذاب است نه برای خودم.

شعیبی درپایان در مورد چگونگی حضور رسانه های سینمایی در نمایشگاه مطبوعات امسال گفت: به هر حال به سبب تخصصی که خودمان داریم هر چقدر تعداد مطبوعات سینمایی و هنری بیشتری داشته باشیم خوشحال می شویم. با این وجود چون غرفه شما یکی از اولین جاهایی ست که دیده ام و هنوز همه نمایشگاه را نگشته ام شاید نتوانم براورد درستی از نمایشگاه ارائه بدهم اما امیدوارم این اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۰۴


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.