پیشنهاد توهین آمیز مایکروسافت به معترضین

۲۷خردادماه،

دان متریک، مدیر بخش سرگرمی‌های شرکت مایکروسافت در مصاحبه‌ی اخیر خود به معترضین عملکرد اکس‌باکس وان، پیشنهادی توهین آمیز ارائه کرد.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کنفرانس‌های E3 برای شرکت‌های بزرگ به شکل موفقیت آمیزی برگذار شدند اما سونی با اتخاذ سیاست‌های مشتری پسند‌تر و درستی توانست گوی سبقت را از مایکروسافت برباید. در همین راستا، دان متریک در مصاحبه‌ی خود به طرفداران معترض خود پیشنهادی داد.
 
دان متریک گفت: "ما برای کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند هم محصولی داریم که Xbox 360 نام دارد."
 
این در حالیست که Xbox One و PlayStation 4 دو کنسول نسل بعد می باشند که مرزهای دنیای بازی را فراتر از آنچه که امروز می‌بینیم، می‌برند و مدیر مایکروسافت به شما یک کنسول عقب افتاده را پیشنهاد می‌کند. نمایش قدرتمند سونی چه در زمان معرفی کنسول و چه در E3 سبب شده مردم به جای اینکه به خرید یک Xbox 360 و Xbox One فکر کنند، منتظر عرضه‌ی PS4 باشند.
 
کنسول PlayStation 4 هیچ یک از محدودیت‌های کنسول مایکروسافت را ندارد. شما برای بازی کردن نیازی نیست به اینترنت متصل شوید یا لزومی ندارد که هر ۲۴ ساعت یک بار حضور غیاب اینترنتی کنید. بازی‌های دست دوم روی این کنسول اجرا می‌شود و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید بازی‌هایتان را به دیگران قرض بدهید. علاوه بر تمام این موضوعات، PlayStation 4 حدود ۳۳٪ از رقیب خود قدرتمند‌تر است و همچنین قیمت پایین‌تری هم دارد. اکس باکس وان ۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده در حالی که شما می‌توانید با ۴۰۰ دلار یک پلی‌استیشن ۴ بخرید.
 
هر دو کنسول اواخر سال میلادی جاری (آبان یا آذر) وارد بازار جهانی خواهند شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.