پیشنهاد رشوه برای تغییر نتیجه تست دوپینگ/ هاشمیان: نتایج تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال دربارهٔ اعلام نمونه تست دوپینگ بازیکنان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ممتاز و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال؛ دکتر احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس گزارشات محرمانه رسیده بعضی از بازیکنان حاضر در فوتبال کشور به ویژه لیگ برتر فوتبال، تعدادی از اشخاص سود جو ضمن تماس با بازیکنان اعلام می کنند که نمونه دوپینگ آنها مثبت شده و در صورتی که به آنها پول پرداخت شود، می توانند نتیجه را تغییر دهند.

وی گفت: این مساله کاملا کذب است و تنها مرجعی که نتایج آزمایشات را به صورت کاملا سری دریافت می کند، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال است و صرفا تماس هایی که از طرف مسئولین ذیربط در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با بازیکنان گرفته می گردد و بلافاصله نامه رسمی آن نیز ابلاغ می گردد، شکل قانونی داشته و سایر موارد صرفا جنبه اخاذی داشته و به هیچ عنوان معتبر نیست. ضمن آنکه نتیجه مثبت اعلام شده از سوی آزمایشگاه کنترل دوپینگ تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست و بازیکنان به هیچ  عنوان فریب اشخاص سودجو را نخورده و در صورت مواجه با این موضوع سریعا از طریق شماره تلفن ۸۸۰۵۵۶۲۹ موضوع را به کمیته پزشکی اطلاع دهند.

دکتر هاشمیان در پایان گفت: در پایان تاکید می کنم که هر گونه نتیجه ای صرفا از طریق مکاتبه رسمی و تماس مستقیم با شخص بازیکن توسط مقامات مسئول در کمیته پزشکی انجام می گردد و ادعاهای خارج از این چارچوب فاقد وجاهت قانونی و ارزش و اعتبار است.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.