پیشنهاد رضایی به ضرغامی دربارهٔ مناظره

۱۳خردادماه،

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به عزت‌الله ضرغامی پیشنهاد داد تا مناظره اقتصادی بین کاندیداهای انتخابات تکرار شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، محسن رضایی به رئیس رسانه ملی پیشنهاد داد با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی و توجه خاص ایشان به این موضوع به ویژه در سخنرانی سالگرد حضرت امام (ره) به عنوان یکی از مشکلات اصلی کشور مناظره اقتصادی با حضور نامزدها و یا نمایندگان اقتصادی آنها برگزار شود.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی امروز خود در سالگرد ارتحال امام (ره) مشکلات اقتصادی را به عنوان یکی از چالش‌های مهم امروز کشور عنوان کردند و فرمودند: امروز مسأله اصلی ما مسأله اقتصاد است، اگر اقتصاد درست شود، دشمن بی‌دفاع می‌ماند.

محسن رضایی امروز در جمع کارشناسان به رسانه ملی پیشنهاد کرد: با توجه به اینکه اولین مناظره اقتصادی نامزدها با اشکالات اساسی همراه بود و فرصتی فراهم نشد تا هر یک از آنها دیدگاه‌ها و برنامه‌های اقتصادی خود را تشریح کنند و با توجه به اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب است به طوری که با تاکید فرمودند رئیس جمهور آینده باید حل مشکلات اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهد، پیشنهاد می‌کنم در رسانه ملی یکبار دیگر مناظره اقتصادی میان نامزدها یا کارشناسان آنها برگزار کند.

وی همچنین اعلام آمادگی کرد در این مناظره با نامزدها یا نمایندگان آنها دربارهٔ راهکارهایش برای حل مشکلات اقتصادی کشور مناظره کند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.