پیشنهاد روزنامه انگلیسی به حسن روحانی

۰۸اردیبهشت،

روزنامه انگلیسی گاردین به حسن روحانی پیشنهاد کرد اگر خواهان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران است، به ۳ پیشنهاد کلیدی عمل کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایران هسته ای، روزنامه انگلیسی گاردین به حسن روحانی پیشنهاد کرد اگر خواهان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران است، به ۳ پیشنهاد کلیدی عمل کند.

این روزنامه در تشریح اولین پیشنهاد خود نوشته است: «روحانی باید خود را به عنوان یک مدیر باکفایت با رویکرد فن سالارانه نسبت به اقتصادی که فاقد سرمایه گذاری تولیدی است، نشان بدهد».

پیشنهاد دوم گاردین به روحانی این است: «وی باید به بهره برداری از ارتباط بین اقتصاد و برنامه هسته ای بپردازد. نظر به اینکه تحریم ها، صادرات نفت ایران را در سال قبل به نصف کاهش داده و به سقوط چشمگیر ارزش پول این کشور کمک کرده است».

گاردین در تشریح پیشنهاد سوم نوشته است: «روحانی درصدد خواهد بود نظر اصلاح طلبان را جلب کند؛ گروهی که ممکن است از انتخابات چشم بپوشند این امر می تواند توضیحی برای حمایت روحانی از آزادی بیان افکار و عقاید باشد.از این رو تلاش وی برای احراز پست ریاست جمهوری، لزوم مقابله با چالش های جدی در کشور را به رسمیت خواهد شناخت».

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.