پیشنهاد مربیگری پرسپولیس به کیا

۱۸ام بهمن ،

مجله اینترنتی برترین ها

تماشا:  در روزهای اخیر خبر قهر مهدی مهدوی کیا با یحیی گل محمدی در اردوی این تیم که چهار روز در کردان کرج برگزار شد، به یکی از خبرها مهم رسانه ها تبدیل شده است.

مهدوی کیا همیشه یکی از با اخلاق ترین بازیکنان ایرانی بوده و برای بسیار ها مهم است که بدانند این ناراحتی ها از کجا آغاز شد و اصلا سببش چه بود.

منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس می گویند درست ۴۸ ساعت قبل از تصمیم کادر فنی برای انجام تمرینات این تیم در کردان کرج، مهدوی کیا پیش علی کریمی رفته تا تمریناتش را کنار او و در کلینیک باشگاه دنبال کند.

او که از بازی نکردنش در بازی مقابل فولاد خوزستان ناراحت به نظر می رسید، پس از تمرین به کادر فنی و یحیی گل محمدی پیغام داد که به سبب مصدومیت نمی تواند در تمرینات شرکت کند و از کادر فنی اجازه خواست اختصاصی تمرین کند، تقاضایی که با مخالفت یحیی روبرو شد و سرمربی جوان پرسپولیس از کیا خواست به هر شکل ممکن خودش را به اردوی تیم در کردان برساند.

در همین شرایط سعید شیرینی هم دست به کار شد و از کاپیتان تیم خواست برای اینکه پرسپولیس به حاشیه نرود به اردو ملحق شود. مهدوی کیا ظهر همان روز با ناراحتی به کردان می رود ولی با وجود اصرار گل محمدی ناهار را به تنهایی و در اتاقش می خورد و سپس در تمرین های گروهی با حالتی گرفته و عصبی شرکت می کند.

در همین شرایط شنیده می گردد باشگاه پرسپولیس قصد دارد سال آینده مهدوی کیا را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی روی نیمکت بنشاند.

البته هنوز معلوم نیست سرمربی فصل بعد قرمزها چه کسی باشد اما ظاهرا مهدوی کیا آمادگی اش برای این کار را اعلام کرده به شرطی که با سرمربی فصل آینده هماهنگ باشد. با توجه به اینکه یحیی گل محمدی دیروز گفته بود که رابطه اش با مهدی فراتر از مربی و بازیکن است، شاید مهدوی کیا برای همکاری با او نیز مشکل نداشته باشد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.