پیشنهاد مظلومی و قلعه نویی برای پسر رئیس

۲۳ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

فتح الله زاده: گفتند پسرت را بیاور استقلال، قبول نکردم

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: محمدحسین فتح الله زاده پسر مدیرعامل استقلال، حدودا ۲۳ ساله است و از سال ۸۶ و در وقت مربیگری ناصر حجازی در تمرینات استقلال حاضر می شد. او در بازی های دست گرمی استقلال در پست مدافع بازی می کرد و اتفاقا بسیار از بازیکنان و اطرافیان باشگاه اعتقاد داشتند که او بازیکن مستعد و قابل قبولی است.

خود فتح الله زاده هم در مصاحبه چند روز پیش خود با خبرنگار تماشا iبه این موضوع اشاره کرد. او وقتی از علاقه خودش iبه فرهاد صحبت می کرد، گفت: «بعضی وقت ها پسرم می گوید بابا بعضی وقت ها من را اندازه فرهاد دوست داشته باش!».

در این لحظه خبرنگار تماشا پرسید iبه همین خاطر است که بیشتر وقت ها کنار فرهاد می ایستاد که در عکس گرفتن کنارش باشد که فتح الله زاده گفت: «اصلا این دو با هم رفیق می باشند. یعنی فرهاد هم بسیار iبه او علاقه دارد. دو سه بار فرهاد iبه من گفت چرا او را iبه تیم نمی آوری. iبه من گفت که چقدر پسرم توانایی دارد. خود قلعه نویی هم همین حرف را زد و مظلومی هم همینطور ولی من می بینم هر کسی که در فوتبال است پسرش آسیب می بیند. مثل پسر آقای پروین یا آتیلا پسر ناصرخان هم همینطور.»

پسر فتح الله زاده پارسال با تیم مظلومی هم تمرین می کرد ولی iبه یکباره دیگر در تمرینات شرکت نکرد. فتح الله زاده در این مورد گفت: «با تیم تمرین می کرد یا وقتی تیم بازیکن کم داشت با تیم تمرین می کرد ولی رسمی نبود. iبه طور مثال زیر ۲۳ سال ما می توانستیم اسمش را رد کنیم که این حرف را مظلومی و قلعه نویی هم گفتند. آنها گفتند بازیکن خوبی است و سنی ندارد و iبه درد جوانان می خورد ولی من نگذاشتم.»

جالب اینکه برخلاف سال های گذشته، محمد حسین پسر فتح الله زاده امسال در تمرینات استقلال حاضر نشده. از نظر بسیاری از بازیکنان استقلال پسر ، بچه مودبی است و هیچ وقت بابت موقعیت پدرش برخورد بدی در تمرینات نداشته. مدیرعامل استقلال هر چند برای پسرش کاری در استقلال نکرد اما برایش در انتهای کوچه دفترش در خیابان لارستان مغازه ای باز کرد تا حداقل کاسب خوبی شود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.