پیشنهاد میلیاردی به کشتی‌گیر ایرانی قهرمان جهان

۲۸م آذر ،

مسئولان فدراسیون کشتی آذربایجان با پیشهادی میلیاردی قصد به خدمت گرفتن قهرمان ایرانی کشتی جهان را دارند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، بعد از قبول هدایت تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان توسط جمشید خیرآبادی مربی موفق تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن، آذری‌ها حالا کشتی‌گیران موفق ایرانی را نشانه گرفته‌اند.

مسئولان فدراسیون کشتی آذربایجان که در سال‌های قبل هم با پیشنهادات وسوسه‌انگیز و پول‌های نفتی، اقدام به جذب کشتی‌گیرانی نظیر سامان طهماسبی و مسعود هاشم‌زاده ملی‌پوشان و مدال‌آوران سابق کشتی ایران را کرده بودند؛ حالا نقشه تازهی را کلید زده‌اند و با پیشنهادات میلیاردی خود به دنبال جذب کشتی‌گیران تازهی از کشورمان می باشند.

بر اساس این گزارش، در این راستا شنیده می‌شود مسئولان فدراسیون کشتی آذربایجان با پیشنهادی ۵۰۰ هزار دلاری به یکی از قهرمانان ایرانی کشتی جهان، قصد به خدمت گرفتن این کشتی‌گیر را دارند.

قرار است این کشتی‌گیر در اواخر هفته جاری برای مذاکره با مسئولان آذری به این کشور سفر کند.

به نظر می‌رسد تبعیض فدراسیون کشتی بین کشتی‌گیران و سیاست یک و بام و دو هوای فدراسیون کشتی و مسئولان ورزش کشور و عملکرد ناموفق آنها در جلب رضایت ورزشکاران به خصوص کشتی‌گیران عامل اصلی این موضوع باشد.

با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد به زودی باید شاهد کوچ عده بسیاری از استعدادهای ناب ورزش به خصوص کشتی به کشورهای رقیب باشیم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.