پیشنهاد نجومی باشگاه عربستانی به مسی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

رسانه های اسپانیانی اعلام کردند که باشگاه الهلال عربستان برای جذب مسی در سال ۲۰۱۶ حاضر است ۴۰۰ میلیون یورو پرداخت کند.

قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در سال ۲۰۱۸ به پایان می‌رسید و این بازیکن آرژانتینی تاکنون قرارداد جدیدی را با آبی-اناری‌ها نبسته است. همین مسئله باعث شده است تا خبرهای درباره جدایی او از این تیم قبل از سال ۲۰۱۸ به گوش برسد هرچند خود مسی و باشگاه بارسلونا این خبرها را تکذیب می‌کنند و آن را شایعه می‌دانند.

رسانه‌های اسپانیایی خبر جالبی را درباره ابراز علاقه یک باشگاه عربستانی به جذب مسی منتشر کردند به طوریکه اعلام کردند باشگاه الهلال عربستان با مالک متمول خود عبدالرحمان بن مساعد حاضر است که برای جذب مسی رقم نجومی ۴۰۰ میلیون یورو را پیشنهاد دهد یعنی تقریبا دو برابر قیمت رقم فسخ قرارداد مسی با آبی-اناری‌ها.

سایت یورو اسپورت عربی به نقل از رسانه‌های اسپانیایی نوشت: باشگاه الهلال در عربستان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از متمول‌ترین باشگاه‌های آسیا و جهان به شمار می‌آید. این باشگاه عربستانی قصد دارد مسی را دو سال قبل از پایان قراردادش با آبی-اناری‌ها یعنی در سال ۲۰۱۶ جذب کند و حاضر است برای خرید این مهاجم آرژانتینی ۴۰۰ میلیون یورو پرداخت کند. البته این باشگاه عربستانی الان نمی‌خواهد که مذاکرات خود را با باشگاه بارسلونا آغاز کند چرا که مراحل فسخ قرارداد مسی در شرایط کنونی سخت است اما با گذشت زمان شرایط بهتر خواهد شد و آنها می‌توانند مذاکرات خود را با آبی-اناری‌ها شروع کنند.

مسی به همراه فرانک ریبری و کریستیانو رونالدو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا در سال ۲۰۲۴ هستند. او در چند سالی که در ترکیب آبی-اناری‌ها به میدان رفته است عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته است و برای چهار سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد و امسال هم این شانس را دارد که پنجمین توپ طلای خود را هم به دست آورد البته او نسبت به سالهای قبل شانس بسیار کمتری دارد چرا که در سال ۲۰۲۴ سه بار آسیب دید و همین مسئله باعث شد تا شانس او برای کسب این جایزه در سال ۲۰۲۴ پایین آید.

بارسلونا در فصل جابجایی تابستانی سال ۲۰۲۴ نیمار ستاره برزیلی سانتوس را سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان جذب کرد. این مهاجم جوان برزیلی خیلی سریع در آبی-اناری‌ها جا افتاد و بازی‌های خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشته است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری او را مسی جدید نوکمپ لقب دهند و از احتمال جدایی مسی آرژانتینی از آبی-اناری‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر دهند چرا که بعید به نظر می‌رسد بارسلونا با وجود درخشش نیمار از رقم‌های وسوسه انگیز باشگاه‌های دیگر برای جذب مسی صرف نظر کند.

منچستر سیتی، پاری سن ژرمن و اینتر از دیگر باشگاه‌های هستند که احتمال پیوستن مسی به آنها در صورت موافقت بارسلونا با جدایی او وجود دارد. البته در این میان باشگاه‌های عربی هم وجود دارند که برای جذب مسی حاضر هستند رقم های را که به مخیله کسی خطور نمی‌کند پرداخت کنند که الهلال یکی از آنها است.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.