پیشنهاد ویژه ایرانسل به طرفداران پیامک

۱۲ تیرماه ۱۳،

ایرانسل از ارایه طرح تخفیفی ویژه پیامک پلکانی به مشترکین سیم کارت‌های اعتباری که بسیار از پیامک استفاده می‌کنند، خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا، مشترکین سیم کارتهای اعتباری که بسیار از پیامک استفاده می‌کنند می‌توانند در طول جشنواره تابستان ۹۲، با استفاده از طرح تخفیفی پیامک پلکانی از۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف در هزینه پیامکهای خود بهره‌مند شوند.
 
مشترکین سیم کارت‌های اعتباری علاقه‌مند به استفاده از این طرح می‌توانند پس از فعال سازی آن، با ارسال ۱۵۰ تا ۲۰۰ پیامک در ماه از ۲۰ درصد تخفیف، با ارسال ۲۰۰ تا ۳۰۰ پیامک از ۲۵ درصد تخفیف و با ارسال بیش از ۳۰۰ پیامک از ۳۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.
 
مشترکین سیم کارت‌های اعتباری علاقه‌مند به استفاده ازاین طرح می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۶*۳*۵۵۵* این طرح را فعال کنند و با شماره گیری کد دستوری #۱۵*۱۴۱* از تعداد پیامک‌های ارسالی و درصد تخفیف خود مطلع شوند.
 
هزینه استفاده از این طرح تشویقی۱۰ هزار ریال است که پس از فعال سازی از اعتبار مشترک کسر می‌گردد، بنابراین ضروری است علاقه مندان هنگام انتخاب این طرح از وجود اعتبار کافی در حساب خود اطمینان حاصل کنند.
 
مشترکین همچنین می‌توانند برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود از کد دستوری #۱*۸*۷*۱۴۰*و برای اطلاع از مدت زمان باقی مانده از طرح تعرفه تخفیفی پلکانی از کد دستوری #۲*۸*۷*۱۴۰* استفاده کنند.
 
با توجه به اینکه فعال سازی این طرح تشویقی تنها در طول جشنواره تابستان ۹۲ امکان پذیراست، مشترکینی که پیش از اتمام طرح اقدام به شرکت در آن کنند تعداد روزهای باقیمانده از طرح برای آنان لحاظ می‌شود و حداکث قابلیت تمدید این طرح نیز ۹۰ روز می‌باشد.
 
در این طرح پیامک‌های رایگان، هدیه، تخفیفی و همچنین پیامک‌های ارسالی از اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز، لحاظ نمی‌شود و تعداد پیام‌‌های ارسالی در هر ۳۰ روز به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.
 
همچنین در صورت فعال سازی هریک از طرح‌های تشویقی تابستان ۹۲، تاپایان اعتبار طرح مربوطه، امکان خرید طرح دیگری برای مشترکین وجود ندارد.
 
علاوه بر این مشترکین سیم کارتهای اعتباری می‌توانند در جشنواره تابستان ۹۲ ایرانسل با توجه به میزان مکالمه، استفاده از اینترنت همراه یا پیامک، بسته افزایشی ترکیبی هفتگی و ماهانه مورد نظرخود را انتخاب کنند.
 
بسته افزایشی ترکیبی هفتگی اول شامل ۱۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۳۰ پیامک فارسی داخل شبکه و۴۰ مگابایت جی پی آر اس است که با پرداخت ۱۰ هزار ریال و شماره گیری کد دستوری #۱*۱*۲*۵۵۵*، با مدت زمان استفاده ۷ روزه در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.
 
بسته افزایشی ترکیبی هفتگی دوم شامل۲۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۴۰ پیامک فارسی داخل شبکه و ۹۰ مگابایت جی پی آر اس به ارزش ۲۰ هزار ریال بوده و با شماره گیری کد دستوری #۲*۱*۲*۵۵۵* فعال می‌شود و بسته افزایشی ترکیبی هفتگی سوم نیز شامل ۵۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۱۰۰ پیامک فارسی داخل شبکه و ۲۵۰ مگابایت جی پی آر اس، با پرداخت ۵۰ هزار ریال و شماره گیری کد دستوری #۳*۱*۲*۵۵۵* امکان پذیر است.
 
در جشنواره تابستان ۹۲ ایرانسل، بسته‌های افزایشی ترکیبی ماهانه نیز در قالب ۳ بسته متنوع دراختیار مشترکین سیم کارتهای اعتباری قرار گرفته است که این دسته از مشترکین می‌توانند با توجه به به میزان مکالمه، استفاده از اینترنت همراه یا پیامک، بسته مورد نظرخود را با مدت زمان استفاده یک ماهه انتخاب کنند.
 
بسته ماهانه اول شامل شامل۱۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۳۰۰ پیامک فارسی داخل شبکه و ۵۰۰ مگابایت جی پی آراس به ارزش ۱۰۰ هزار ریال است که با شماره گیری کد دستوری #۴*۱*۲*۵۵۵* فعال می‌شود.
 
بسته افزایشی ترکیبی ماهانه دوم نیز شامل۱۵۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۴۰۰ پیامک فارسی داخل شبکه و ۱ گیگابایت جی پی آر اس به ارزش ۱۵۰ هزار ریال بوده با شماره گیری کد دستوری #۵*۱*۲*۵۵۵* فعال می‌شود. بسته افزایشی ترکیبی ماهانه سوم نیز شامل ۲۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۴۰۰ پیامک فارسی داخل شبکه و ۲ گیگابایت جی پی آر اس است که با پرداخت ۲۰۰ هزار ریال و شماره گیری کد دستوری #۶*۱*۲*۵۵۵* امکان پذیر است.
 
علاقه مندان به استفاده از این طرح توجه داشته باشند در هر روز فقط یک بار فرصت سفارش بسته‌های ترکیبی را دارند و در صورتی که مشترکین قبل از اتمام بسته خریداری شده، بسته دیگری سفارش بدهند، می‌توانند باقی مانده اعتبار دوره قبل را در دوره تازه خود مصرف کنند.
 
مشترکین پس از فعال سازی بسته‌های افزایشی ترکیبی هفتگی و ماهانه می‌توانند برای اطلاع از میزان اعتبار بسته خریداری شده از کد دستوری #۵۵*۱۴۱* استفاده کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.