پیشنهاد یک مدل برتر در ارتباط با تیم سلامت

۱۱اردیبهشت،

یک مدل برتر در ارتباط با تیم سلامت، سیستم بهداشت و درمان کشور پیشنهاد شد.

مریم رضوی، نماینده کارشناسی پرستاری معاونت فنی سازمان نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در این پروژه اهدافی چون بررسی اسناد بین المللی و داخلی در ارتباط با پرستاری خانواده، دگرگون کردن سلامت خانواده های ایرانی از طریق معرفی پرستار خانواده به عنوان مولفه ای تکمیل کننده برای طرح پزشک خانواده، حمایت و همکاری با سازمان نظام پرستاری برای توسعه پرستار خانواده در ایران و افزایش آگاهی جامعه و خانواده های ایرانی در ارتباط  با نقش پرستار از طریق رسانه برگزاری جلسات و کنگره های مختلف دنبال شد.

وی گفت: اهداف اختصاصی این پروژه شامل مواردی چون بررسی سیاستهای بهداشت و درمان  در ارتباط با جراح تیم سلامت و پرستار خانواده و تشخیص نیازهای بهداشتی خانواده های ایرانی بوده است.

وی  تصریح کرد: با ارائه گزارش و همکاری سازمان نظام پرستاری توانستیم موافقت نمایندگان مجلس را جلب کنیم که نقش پرستار خانواده  را در ایران توسعه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: مستندات کاملی دربارهٔ نقش پرستار خانواده ارائه شد مدل های موفقی هم از تجربیات صنعت نفت ارائه شد و در نهایت هم اکنون گروه ۸ نفره ای هستیم که دانش کافی دربارهٔ توسعه پرستاری خانواده داریم و می کوشیم این پروژه را در سالهای آینده دنبال کنیم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.