پیش‌بینی تحویل ۲۰۰ هزار کنتور تازه در سال ۹۲

۱۶خردادماه،

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران از افزایش سالانه پنج درصد تعداد مشترکین برق در تهران خبر داد و گفت:‌ در سال جاری پیش بینی شده نیاز به ۲۰۰ هزار کنتور برای خدمات رسانی به مشترکین برق باشد.

عبدالامیر یاقوتی در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی برگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: سالانه پنج درصد بر تعداد مشترکین تهران افزوده می‌شود و در حال حاضر تعداد مشترکین برق چهار میلیون است که شامل دو میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک خانگی، ۵۵۰ هزار مشترک تجاری،‌۳۰۰ هزار مشترک عمومی و مابقی سایر مشترکین صنعتی و کشاورزی می باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت الگوی مصرف و اصلاح آن گفت: سال قبل پیش بینی می‌شد که ۱۳۵ هزار اشتراک تازه داشته باشیم اما آن‌ها تعداد آن‌ها به ۱۳۹ هزار رسید و کنتور ۴۵ هزار اشتراک نیز تبدیل شد.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران افزود: پیش بینی می‌شود که امسال ۲۰۰ هزار کنتور نیاز باشد که بخش عمده آن را تعیین کرده‌ایم.

یاقوتی تاکید کرد: در این اواخر قرارداد تامین صد هزار کنتور بسته شده و ۶۰ هزار کنتور نیز از سال قبل مانده بود که اکنون تامین می‌شود.

وی تصریح کرد‌:‌۴۵ هزار کنتور سه فاز نیز برای سال تازه تامین می گردد و در مجموع تمام کنتورها براساس برنامه منظم تامین خواهد شد.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران با تاکید بر این‌که از نیمه دوم سال قبل روند تامین کنتورها مناسب شد گفت:‌رفته رفته عقب افتادگی تحویل کنتور که در پنج الی شش ماه قبل تر پیش آمده بود را به مرور کم کردیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.