پیش‌بینی ترافیک در محورها‌ی منتهی به شمال کشور در تعطیلات پیش‌رو

پیش‌بینی ترافیک در محورها‌ی منتهی به شمال کشور در تعطیلات پیش‌رو

معاون عملیات پلیس راه کشور، آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور را تشریح و در این خصوص توصیه‌هایی را نیز به رانندگان و مسافران ارائه کرد.

به نقل از ایسنا سرهنگ صمد اسفندیاری در این باره گفت: تا این لحظه مشکل ترافیکی خاصی در جاده‌های کشور گزارش نشده و گزارش‌های رسیده به دست ما حاکی از عادی بودن وضعیت تردد در تمامی جاده‌های کشور است.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز و صبح روز چهارشنبه با ترافیک در محورهای منتهی به شمال کشور و شهرهای زیارتی مواجه شویم، اظهار کرد: در این خصوص طرح‌هایی برای اجرا و کنترل وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور پیش‌بینی شده که اجرایی می‌شود.
معاون عملیات پلیس راه کشور محدودیت و ممنوعیت تردد را از جمله پیش‌بینی‌های پلیس راه برای کنترل ترافیک در جاده‌های کشور اعلام کرد.
اسفندیاری همچنین ضمن هشدار به رانندگان متخلف از آنان خواست که به هنگام رانندگی قوانین را به طور کامل رعایت کنند، چرا که اگر ماموران پلیس راه با چنین مواردی روبرو شوند، بدون هیچ‌گونه گذشتی با آنان برخورد کرده و چنانچه اقدام به انجام تخلفات حادثه‌ساز کرده باشند، خودرو آنان توقیف خواهد شد.
وی از رانندگان و مسافرانی که قصد سفر در این ایام را دارند، خواست خواب کافی داشته باشند و ضمن رعایت کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی نظیر بستن کمربند ایمنی، صحبت نکردن با تلفن همراه و … به مقابل خود نیز توجه داشته باشند.

سه شنبه ۲۱ شهریور   ۱۴:۱۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.