پیش‌فروش آیفون تازه آغاز شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام پیش‌فروش مدل ارزان گوشی تازه اپل موسوم به iPhone 5C آغاز شد تا کاربران بتوانند در آینده نزدیک این محصول را در اختیار بگیرند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت اپل هم‌اکنون پیش‌فروش این محصول را به صورت اینترنتی آغاز کرده است و قیمت آن از ۹۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی iPhone 5C آغاز می‌شود و تا ۱۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی افزایش میابد که البته کاربران موظفند به جز پرداخت این رقم یک قرارداد مخابراتی دو ساله نیز منعقد کنند.
 
تمامی رنگ‌های iPhone 5C در این پیش‌فروش عرضه شده‌اند و شرکت مخابراتی T-Mobile نیز اعلام کرده است که این محصول را بدون هر گونه قرارداد مخابراتی و به صورت قفل‌نشده با قیمت‌های ۵۴۹ و ۶۴۹ دلار برای مدل‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌کند.
 
در این سامانه پیش‌فروش اعلام شده است، کلیه کاربرانی که هم اکنون این محصول را خریداری کنند از روز ۲۰ سپتامبر یعنی کمتر از یک هفته دیگر می‌توانند این محصول را در اختیار بگیرند.
 
شرکت مخابراتی AT&T فرآیند پیش‌فروش گوشی هوشمند iPhone 5C را با قیمت‌های ۹۹ و ۱۹۹ دلار آغاز کرده است و می‌گوید که در طول دوره زمانی ۲۰ ماه به‌ازای هر گوشی ۱۶ گیگابایتی که در اختیار کاربران می‌گذارد، ماهانه ۲۲ دلار دریافت می‌کند و برای مدل ۳۲ گیگابایتی نیز ماهی ۲۷ دلار می‌گیرد.
 
چین، استرالیا، کانادا، ژاپن، سنگاپور، فرانسه، آلمان و بریتانیا از جمله کشورهایی می باشند که می‌توانند در طرح پیش‌فروش iPhone 5C شرکت کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.