پیش‌فروش قطعی خودرو آغاز شد + قیمتها

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خبراز آغاز پیش فروش قطعی محصولات ایران خودرو از روز شنبه ۱۵ تیرماه سال جاری در تمامی نمایندگی‌های مجاز این شرکت درسطح کشورداد.

عبدالله بابایی افزود: شرکت ایران خودرو به منظور تثبیت بازار و اطمینان به مردم شرایطی فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند هر محصولی را که می خواهند به صورت پیش فروش قطعی از طریق نمایندگی‌های مجاز شرکت در سراسر کشور تهیه کنند.

وی دربارهٔ روش پرداخت خرید قطعی خودرو ها اظهار کرد: متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو، دغدغه ای از نظر نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهند داشت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: خودروها با قیمت مشخص و مصوب در پایگاه اینترنتی فروش گروه صنعتی ایران خودرو عرضه می گردد.

بابایی به قیمت خودروها اشاره کرد و گفت: پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با استاندارد یورو ۲ به مبلغ ۲۳۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و پیش پرداخت ۲۰۸ میلیون ریال و تحویل ۷۵ روزه و سمند ال.ایکس.ای.اف ۷ بنزینی با قیمت قطعی ۲۷۹میلیون و۸۰۰هزار ریال و با پیش پرداخت ۱۹۰میلیون ریال و تحویل ۶۰روزه خواهد بود.

وی افزود: سمند ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی ۲۶۷میلیون ریال و مبلغ پیش پرداخت ۲۱۰میلیون ریال با زمان تحویل ۶۰روزه است.

او دربارهٔ پیش فروش قطعی پژو گفت: پژو۴۰۵ جی.ال.ایکس بنزینی با قیمت قطعی ۲۵۱میلیون ۸۰۰هزار ریال و ودیعه پرداخت ۱۸۰میلیون ریال با تحویل ۶۰روزه است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: پژو۴۰۵ جی.ال.ایکس دوگانه سوز نیز به قیمت ۲۶۶میلیون ۶۰۰هزار ریال و پیش پرداخت ۲۱۰میلیون ریال با تحویل ۹۰روزه عرضه می گردد.

بابایی ادامه داد: پیش فروش قطعی پژو پارس ال.ایکس با موتور تی یو ۵ با قیمت ۳۳۶ میلیون ریال و پیش پرداخت ۲۸۵میلیون ریال و تحویل آن ۹۰روزه است.

وی همچنین یادآور شد: پژو پارس دوگانه سوز با قیمت قطعی ۳۱۲میلیون ۸۰۰هزار ریال و پیش پرداخت ان ۲۸۰میلیون ریال و با تحویل ۹۰روزه عرضه می گردد.

به گفته او تمامی خودروهای عرضه شده به استثنای خودرو پژو۴۰۵ ای.ال.ایکس دارای استاندارد یورو۴ می باشند.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۱۵ تیرماه
ساعت ارسال : ۱۵:۱۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.