پیش‌نویس توافقنامه نهایی مذاکرات هسته‌ای باید به رویت نمایندگان برسد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بابیان اینکه پیشنویس توافقنامه مذاکرات هسته‌ای باید به رویت نمایندگان برسد، گفت: هر اقدامی که بخواهد با فعالیت هسته‌ای مقابله کند، حتما مجلس با آن مخالفت خواهد کرد.

“محمدحسن آصفری” نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ششمین دور مذاکرات هسته‌ای ایران با  گروه ۱+۵، اظهار داشت: اگر طرف مقابل در طول روند مذاکرات به زیاده‌خواهی‌اش ادامه دهد، مذاکرات به نتیجه مشخصی نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه تفاوت ما با طرف مقابل بسیار زیاد است، افزود: ملت ما همواره اهل گفتگو بوده، بنابراین لازم می‌دانیم که مذاکرات در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی طرف مقابل، ادامه داشته باشد.

آصفری، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هر موضوعی را که بخواهد به عنوان توافقنامه دائمی تصویب کند، حتما باید نمایندگان مجلس را در جریان بگذارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، تاکید کرد: پیش نویس این توافققنامه قبل از تصمیم نهایی باید به رویت نمایندگان مجلس به ویژه در کمیسیون امنیت ملی برسد تا مجلس نظر خود را در این باره اعلام کند.  

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: هر اقدامی که بخواهد با فعالیت هسته‌ای مقابله کند، حتما مجلس با آن مخالفت خواهد کرد. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.