پیش‌نویس معاهده استرداد زندانیان ایرانی از تایلند تنظیم شد

ایران > سیاست‌خارجی– ممتازنیوز:
نائب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و تایلند در تشریح دستاوردهای سفر این هیأت به تایلند،گفت: پیش‌نویس معاهده استرداد زندانیان ایرانی از تایلند تنظیم شد.

محمد علی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستاوردهای سفر هیات پارلمانی کشورمان به تایلند، گفت: اعضای هیات پارلمانی کشورمان در این سفر با نائب رئیس،رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی، رئیس کمیسیون سیاست خارجی و رئیس گروه دوستی پارلمانی تایلند دیدار داشتند.

وی با اعلام اینکه در دیدار با رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی پارلمان تایلند دربارهٔ استرداد مجرمان ایرانی که در زندان‌های این کشور می باشند بحث‌هایی مطرح شد، ادامه داد: مقرر شد سفیر کشورمان در بانکوک پیش نویس این توافق‌نامه را تنظیم و برای تبدیل شدن به معاهده قانونی به مجلس ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه هیات پارلمانی کشورمان بازدیدی از مدرسه المهدیه بانکوک داشت، گفت: این مدرسه از زیر شاخه‌های جامعه المصطفی است و هیات پارلمانی کشورمان با حضور در این مدرسه با مشکلات و مسئولیت‌های آنها از نزدیک آشنا شدند.

نائب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و تایلند، از ارائه دعوت‌نامه به نمایندگان پارلمان تایلند برای سفر به ایران خبر داد و گفت: در بهار سال آینده گروه دوستی پارلمانی تایلند به همراه بعضی نمایندگان سایر کمیسیون‌های پارلمان تایلند به ایران سفر می کنند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.