پیش بینی بکن باوئر؛ آلمان و اسپانیا به فینال یورو ۲۰۱۲می رسند

به گزارش منابع خبری، تیم ملی آلمان در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف ایتالیا برود و اسپانیا هم در این مرحله با پرتغال دیدار خواهد کرد.

بکن باوئر که کاپیتان آلمان در قهرمانی جام جهانی ۱۹۴۷ بود و سپس به عنوان مربی ، این تیم را قهرمان رقابت های ۱۹۹۰ کرد، معتقد است شاگردان ‘یوآخیم لاو’ برابر ایتالیا مسابقه سختی در پیش دارند اما برنده از زمین خارج خواهند شد.

وی به خبرنگاران گفت: تیم ایتالیا با شایستگی به نیمه نهایی رسیده است. اگر مثل مسابقه با انگلیس بازی کنند، کار را برای تیم آلمان دشوار خواهند کرد. با وجود این آلمان می تواند از پس مشکلات برآید.

بکن باوئر ۶۶ ساله در مورد دیدار تیم های پرتغال و اسپانیا هم خاطرنشان کرد: از عملکرد تیم پرتغال تحت مربیگری ‘پائولو بنتو’ تحت تأثیر قرار گرفتم اما بعید است این تیم بتواند از سد قهرمان اروپا و جهان بگذرد.

وی ادامه داد: البته تیم پرتغال از ابتدای مسابقات بسیار خوب ظاهر شده است و شکست آنها توسط اسپانیا آسان نخواهد بود. تیم اسپانیا برای پیروزی باید خیلی خوب بازی کند اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود آنوقت دو تیم آلمان و اسپانیا فینالیست های یورو ۲۰۱۲ خواهند بود.

ورزشی**۹۱۲۶**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۰۴۷۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.