پیش بینی جایگاه تیم گلبال ایران در لندن منطقی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری کادر فنی تیم ملی گلبال با حضور نمایندگان رسانه ها در امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد.

افشین زند کریمی در خصوص این بازی ها گفت: ما نهایت تلاش خود را به کار می بندیم تا در این مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم البته پیش بینی در خصوص اینکه چه نتیجه ای کسب می کنیم منطقی نیست چون همه تیم ها با آمادگی در این مسابقات حضور پیدا می کنند.

سرمربی تیم گلبال گفت: ما از روز شنبه هفتمین اردوی آماده سازی خود را آغاز کرده ایم که متصل به اعزام خواهد بود. تیم گلبال روز ۳۱ تیرماه به سوئد اعزام خواهد شد که تیم های برتر جهان در آن تورنمنت حضور خواهند شد و محک خوبی برای ورزشکاران ما خواهد بود.

زند کریمی در خصوص گروهبندی رقابت ها گفت: تیم ایران در گروه دوم رقابت ها با چین، کانادا، الجزایر، بلژیک و کره جنوبی همگروه است و در گروه نخست هم تیم های بریتانیا، لیتوانی، ترکیه، فنلاند، سوئد و برزیل حضور دارند.  تیم ایران در نخستین بازی خود باید با چین که قدرت نخست آسیاست بازی کند.

 وی از مهدى سیاحى، کاظم صفرى، احسان زویداوى، جواد شیردل، مصطفى شهبازى و حسن جعفرى به عنوان اعضای تیم گلبال نام برد و گفت: ما فیلم بازی حریفان را به سختی به دست آورده ایم و خیلی از آنها را دانلود کرده ایم تا بتوانیم با برنامه مقابل آنها ظاهر شویم. همچنین تیم ما از حضور یک روانشناس بهره می برد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.