پیش بینی رئیس تازه شورای جهانی طلا از نرخها در بازارهای بین المللی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

راندال اولیفانت رئیس تازه شورای جهانی طلا در مصاحبه اختصاصی با کیتکو نیوز گفت: روند تازه تقاضای طلا در بازارهای بین المللی که از ماه آوریل آغاز شده طی دهه های آینده نیز ادامه خواهد یافت ورود مشتریان واقعی به بازار جهانی طلا کمک بسیاری به تقویت ساختارهای این بازار خواهد کرد و شورای جهانی طلا امیدوار است تا روند صعودی تقاضای طلا طی دهه های آینده نیز ادامه یابد

خبراقتصادی:راندال اولیفانت رئیس تازه شورای جهانی طلا در مصاحبه اختصاصی با کیتکو نیوز تصریح کرد، ورود مشتریان واقعی به بازار جهانی طلا کمک بسیاری به تقویت ساختارهای این بازار خواهد کرد و شورای جهانی طلا امیدوار است تا روند صعودی تقاضای طلا طی دهه های آینده نیز ادامه یابد.

بر اساس این گزارش وی افزود، روند تازه تقاضای طلا در بازارهای جهانی تقریبا بی سابقه است و من امیدوارم این روند طی سال های آینده نیز ادامه یابد. حضور بیشتر سرمایه گذاران و مشتریان واقعی در بازار طلا سبب تشویق ما خواهد شد و تاثیر مثبتی بر ساختارهای بازار طلا خواهد داشت.

رئیس شورای جهانی طلا گفت: افزایش تعداد خانوارهای متوسط در کشورهای آسیایی مثل چین و هند که نیمی از تقاضای جهانی طلا را تشکیل می دهند سبب افزایش تقاضا برای این فلز گرانبها خواهد شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به عملکرد بانک های مرکزی جهان در زمینه خرید طلا افزود: بانک های مرکزی جهان سال قبل بیشترین میزان طلا در تاریخ خود را خریداری کرده اند.

اولیفانت گفت: گرچه تقاضای واقعی طلا در آمریکای شمالی به اندازه بازار آسیا نیست ولی سکه طلا مشتری بسیاری در بازار آمریکا دارد. میزان فروش سکه طلا در بازار آمریکا به طور بی سابقه ای افزایش داشته است


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.