پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش ˝درخت الاکلنگ˝ آغاز شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش ˝درخت الاکلنگ˝ نوشته دیوید وود و کارگردانی هومن مجابی آغاز شد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی این نمایش، بلیت نمایش شاد و کودکانه «درخت الاکلنگ» نوشته دیوید وود و ترجمه حسین فدایی حسین، به کارگردانی هومن مجابی، که از ۲۷ آبان به مدت یک ماه ساعت ۱۷:۳۰ در تالار هنر روی صحنه می رود، در پایگاه اینترنتی «تئاتر نت» آغاز شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: برای ساخت زمین بازی، آقای «جی»، مالک سوپرمارکت، مبلغ بسیاری به اعضای شورا پیشنهاد می دهد که وسوسه انگیز است، اما آقای «بان»، یکی از اشخاص حاضر در جلسه، اعتراض و به آن ها یادآوری می کند که در آن زمین درختان سرسبز و سالمی وجود دارند که از همه مهم تر درخت بلوط سیصد ساله است و …

ژاکلین آواره، مجید علم بیگی، قاسم طاهر احمدی، مهدی باقرپور، آزاده اکبری، مریم عسکری و آهو کاظمی بازیگران این نمایش اند. همچنین مریم عراقی دستیار کارگردان، آهو کاظمی منشی صحنه، سید علا سیادت مدیر صحنه، زهرا امینی طراح صحنه و لباس، سیروس مهدی پور آهنگساز و امیر پاسنگی مدیر روابط عمومی این نمایش اند.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند برای رزرو بلیت با شماره های ۸۸۳۰۶۶۴۰ و ۰۹۳۵۴۱۶۵۶۷۹ تماس بگیرند و یا برای خرید اینترنتی آن به پایگاه اینترنتی «تئاتر نت» به نشانی اینترنتی http://www.theatrnet.com/ticket مراجعه کنند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.