پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع شد

به گزارش ایرنا، دراین آیین پیکرهای گلگون ‘محمد مهدی عموچی’ و ‘اکبر عسگری’ از خیابان گلها تا میدان نوبهار اصفهان بر دستان مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهر تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان خمینی شهر منتقل شدند.

قرار است پیکر پاک این دو شهید فرداچهارشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در محله فروشان خمینی شهر به خاک سپرده شود.

مسوول انتقال این دو شهید دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید ‘محمد مهدی عموچی’در عملیات فتح المبین در سال ۶۱ شهید شد.

سروان ‘ جمشید انصاری’ افزود: شهید ‘اکبر عسگری’ هم در عملیات والفجر ۹ زخمی و سپس در یکی از اردوگاه های عراق در سال ۶۷ به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه این دو شهید در محله فروشان خمینی شهر متولد شدند، اضافه کرد: ‘محمد مهدی عموچی’ در سن ۱۸سالگی و ‘اکبر عسگری ‘ در سن ۲۲ سالگی شهید شدند.

** شهدا نماد ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان هستند

جمعی از مردم اصفهان هم درحاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشتند: شهیدان نماد، ایستادگی، استواری، مظلومیت و استقامت ملت مومن و شجاع ایران در مقابله با دشمنان هستند.

شرکت کنندگان در این آیین با بیان اینکه شهدای والامقام برای دفاع از اسلامی ، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی و ایثار کردند، افزودند :امروز پیشرفت و ترقی ایران اسلامی در عرصه های مختلف نظامی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و انرژی صلح آمیز هسته ای مرهون فداکاری های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

۷۱۳۷/۱۰۱۱ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۶۰۷۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.