پیکر چهار شهید حادثه تروریستی در جوانرود تشییع شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر این چهار شهید به اسامی سید فاروق زارعی و لایق قادری تبار اهل جوانرود، جهانشاه نوری اهل گیلانغرب و عباس فشی اهل کنگاور عصر امروز با حضور امت حزب الله و شهید پرور جوانرود در حالی که شعارهای مرگ بر تروریست سر می دادند، تشییع شد.

این چهار شهید از پرسنل تیپ عملیاتی انصار الحسین سپاه جوانرود بودند که پیکر دو شهید ‘جهانشاه نوری اهل گیلانغرب و عباس فشی اهل کنگاور’ پس از تشییع در شهر جوانرود برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شد.

پیکر مطهر دو شهید دیگر که از اهالی جوانرود بودند پس از تشییع باشکوه مردم شهیدپرور جوانرود در میان حزن و اندوه فراوان، در مزار شهدای این شهر به خاک سپرده شدند.

فرماندار شهرستان جوانرود در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا از صدر اسلام تاکنون، آنچه داشته اند در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: خوشا بحال شهدا که با خدای خویش معامله می کنند و آنچه دارند در طبق اخلاص می گذارند.

‘مصطفی عظیمی’ افزود: دشمنان و بدخواهان این نظام بدانند که مردم همیشه در صحنه هستند و از آرمان های شهدا، نظام اسلامی و احکام قرآن و اسلام دفاع خواهند کرد و از شهادت در راه خدا استقبال می کنند.

وی تاکید کرد: این شهادت ها و خون دادنها پیام دارد و پیام آن این است، که کینه و نفرت مردم نسبت به دشمنان این نظام بیشتر شده و مردم در راه دفاع از میهن، اسلام و انقلاب قوی تر می شوند.

عظیمی گفت: وقتی پیکر شهیدان جهانشاه نوری و عباس فشی که اهل این شهر نیستند را بر روی دستان مردم شهید پرور جوانرود می بینیم به یاد غریبی شهدا می افتیم ولی شما مردم، امروز در تشییع پیکر شهدا نمایشی باشکوه از ایثار و وفاداری داشتید.

۹۱۰۲/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۶۸۰۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.