پیمان اکبری: به ناداوری باختیم / ناظر به خط نگه‌دار خط می‌داد!

۰۲م اسفند ،

151-26.jpg

پیمان اکبری که پس از باخت مقابل کاله و زد و خورد بین بازیکنان و عوامل دو تیم به شدت عصبانی بود، گفت: ما برنده بازی بودیم و با ناداوری باختیم و متاسفم که ناظر بازی به خط نگه‌دار خط می‌داد!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به دنبال شکست پیکان مقابل کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال و به وجود آمدن درگیری بین هواداران، کادر فنی و بازیکنان دو تیم، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در این رابطه اظهار کرد: واقعا از به وجود آمدن این حاشیه‌ها متاسفم. من از اول فصل هیچگاه به داوری اعتراض نکردم و نگفتم داور بازی ایراد دارد ولی الان به این نتیجه رسیدم که واقعا داوری ایراد دارد و سبب می‌شود کار به اینجا بکشد.

وی افزود: من به گوش خودم شنیدم که ناظر بازی به خط نگه‌دار می‌گوید همه توپ‌ها را داخل اعلام کن!

پیمان اکبری با انتقاد از چیدمان داوری یادآور شد: همین کادر داوری که بازی ما مقابل کاله را سوت زد، در آخرین بازی تیم‌های پیکان و کاله در آمل نیز قضاوت مسابقه را بر عهده داشت که ما در آن بازی نیز شکست خوردیم. نمی‌دانم چه چیزی پشت این ماجرا‌ست. خدا می‌داند، نمی‌خواهم تهمت بزنم ولی همه حاضران در سالن دیدند که چه اتفاقی افتاد. امیدوارم مسئولان این موضوع را پیگیری کنند. ناراحتی ما از این موضوع است. داور قبلی بازی ما با کاله همین فرد بوده که امروز نیز قضاوت کار را بر عهده داشت. دوستان قبل از بازی از من پرسیدند که آیا برای شما فرقی دارد یا ندارد. من نمی‌دانم چه جریانی پشت این موضوع بود.

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما تبانی رُخ داده است گفت: دوست ندارم این مسائل را عنوان کنم. آبروی ما اینجا گرو است. مطمئن باشید ما هیچ وقت با هیچ تیمی تبانی نمی‌کنیم. ولی متاسفم برای اتفاقاتی که افتاد. متاسفم که جلوی این همه تماشاگر اتفاق‌های ناخوشایندی رُخ داد و به نظر من این مسائل از داوری نشات می‌گیرد.

وی دربارهٔ برخورد فیزیکی و زد و خورد بین بازیکنان دو تیم، تصریح کرد: بحث بازیکنان نیست. تا الان همه بازیکنان اعتراض داشتند و می‌گفتند داوری خوب نیست. ما می‌گفتیم نه، داوری ایرادی ندارد. اما در این هفته‌های آخر ما هم به این نتیجه رسیدیم. یک مصاحبه از سعید معروف و علیرضا نادی دیده بودم. آن‌ها آدم‌های کمی در والیبال نیستند که نسبت به داوری‌ها انتقاد داشتند. اگر می‌گفتند داوری‌ها و مسائل دیگر سبب باخت شهرداری ارومیه می‌شد، جا داشت که به این موضوع فکر می‌کردیم.

پیمان اکبری که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید در پایان تاکید کرد: اصلا مهم نیست که ما برای بازی برگشت مقابل کاله به آمل برویم یا نرویم و با آن‌ها بازی بکنیم یا نکنیم. از نظر من تیمم پیروز این بازی بود ولی با ناداوری باختیم.

به دنبال این مصاحبه پیمان اکبری که برای امضای برگ منشی بازی به کنار میز ناظران رفته بود، خطاب به امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون و ناظر این مسابقه حرف‌هایش را تکرار کرد و گفت: مدیرعامل من آنقدر مرد هست که همین جا هم اگر تصمیم بگیریم به آمل نرویم به رأی ما احترام بگذارد. امیدوارم مسئولان و شخص شما نسبت به این اتفاق‌ها جانب عدالت را بگیرید.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.