پیمان معادی: فعلا استراحت می کنم تا ببینم چه می گردد

۲۵م آذر ،

پیمان معادی: فعلا استراحت می کنم تا ببینم چه می گرددپیمان معادی: فعلا استراحت می کنم تا ببینم چه می گردد
تاریخ درج : ۲۵ آذر
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب پایگاه اینترنتی تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : نه فیلمنامه می نویسم نه مشغول بازی در فیلم هستم. هیچ کاری نمی کنم تا بعد. فعلا استراحت می کنم تا ببینم چه می گردد.

پیمان معادی فیلمنامه نویس کاربلد ایرانی که در سالهای اخیر پایش به دنیای بازیگری هم باز شده این روزها منتظر تعیین تکلیف وضعیت اولین فیلمش در مقام کارگردان است. فیلمی با عنوان «برف روی کاجها» که در لیست سیاه حوزه قرار گرفته و همین مساله تهیه کننده فیلم را در مسیر اکران آن به تردید انداخته است.
به گزارش شبکه ایران، معادی دربارهٔ حال و هوای این روزهایش می گوید: «فعلا استراحت می کنم تا ببینم چه می گردد.»

معادی در پاسخ به این سوال که آیا در تولید فیلم تازه رفیق اش اصغر فرهادی نقشی ندارد می افزاید: «در این فیلم نه بازی دارم و نه هیچ سِمَت خاصی در پشت صحنه تولید.»

پیمان معادی دربارهٔ اینکه نگارش فیلمنامه ای را در دستور کار قرار نداده هم می افزاید: «نه فیلمنامه می نویسم نه مشغول بازی در فیلم هستم. هیچ کاری نمی کنم تا بعد.»

وقتی از معادی می پرسیم که آیا این تعلیق فعالیتهایش به سبب مشکلاتی نیست که بر سر اکران «برف روی کاجها» رخ داده وی با اندکی تامل پاسخ می دهد: «به هر حال امیدوارم شرایط طوری پیش برود که این فیلم بتواند اکرانی درست را تجربه کرده و مخاطبان دربارهٔ خوب یا بد آن نظر دهند.»
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.