پیمان معادی همبازی «مورگان فریمن» شد

۰۸ام بهمن ،

شاید نادر در «جدایی نادر از سیمین» تمایل چندانی برای مهاجرت از خودش نشان نمی‌داد، اما به نظر می‌رسد که پیمان معادی حسابی به حضور در پروژه‌های بین‌المللی علاقه‌مند شده‌است.

ممتازنیوز: شاید نادر در «جدایی نادر از سیمین» تمایل چندانی برای مهاجرت از خودش نشان نمی‌داد، اما به نظر می‌رسد که پیمان معادی حسابی به حضور در پروژه‌های بین‌المللی علاقه‌مند شده‌است. 

پاییز امسال در کافه سینما، باخبر شدید که معادی در «عدالت کیفری» محصول شبکه‌ی HBO ایفای نقش خواهد کرد (اینجا) و حالا برای اولین بار در “کافه سینما” خبر حضور او در یک پروژه سینمایی بین‌المللی و همبازی شدنش با مورگان فریمن و کلایو اوون را می‌خوانید.

آخرین شوالیه‌ها (The Last Knights) یک فیلم ماجراجویی فانتزی و محصول مشترک هالیوود و سینمای کره است که اخیرا فیلمبرداری آن در جمهوری چک آغاز شده است. کازائوکی کیریا کارگردان و کلیپ‌ساز ژاپنی، «آخرین شوالیه‌ها» را بر اساس فیلمنامه‌ای از مایکل کونیوس جلوی دوربین می‌برد که بیش از این نگارش کمدی موفق «نسخه بارنی» را با حضور پل جیاماتی و داستین هافمن را بر عهده داشته‌است.

 در خلاصه داستانی که تاکنون انتشار یافته، فیلم داستان گروهی از مبارزین را روایت می‌کند که برای گرفتن انتقام استاد خود، علیه امپراطور فاسد قیام می‌کنند.

 طبق فهرست کامل عوامل فیلم که طی دو ماه قبل در IMDB به‌روز رسانی شده، معادی یکی از بازیگران این پروژه چند ملیتی است. علاوه بر معادی بازیگران شناخته‌ی شده‌ی دیگری نیز از سایر نقاط دنیا در این پروژه حضور خواهند داشت. آنگ سون-کی و پارک سی-یئون بازیگران کره‌ای و سرگئی تریفانویچ و اکسل هنی بازیگران صرب و نروژی این پروژه محسوب می‌شوند. 

آیلت زورر بازیگر فیلم‌های «مونیخ» و «فرشتگان و شیاطین» هم یکی دیگر از نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد. شهر آغداشلو نیز چهره‌ی ایرانی دیگری است که نامش در میان بازیگران این محصول مشترک کره و آمریکا به چشم می‌آید. بنا به فهرست عوامل فیلنم در IMDB، نقش معادی مانند تریفانویچ امپراطور اعلام شده‌است. هم‌چنین صحبت‌هایی هم مبنی بر حضور بندیکت کامبربچ (شرلوک) در این پروژه به گوش می‌رسد.

این فیلم که هم‌اکنون مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد، زمستان ۲۰۲۴ بر روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. رسانه‌های کره نسبت به این فیلم اکشن، توجه چشمگیری را نشان داده‌اند، اما هنوز خبرها و جزئیات بیشتری از تولید این پروژه در دسترس نیست.

کافه سینما


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.