پیمان معادی و نگار جواهریان هفته آینده به «ملبورن» می روند

۱۱اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار سینماپرس جواد نوروز بیگی تهیه کننده این فیلم سینمایی از پایان مراحل پیش تولید این فیلم تا هفته آینده خبر داد و گفت: قرار است در چهل جلسه فیلمبرداری کار تمام شود.

 

نوروزبیگی دربارهٔ فیلم «ملبورن» می گوید: فیلمنامه این کار بسیار خوب نوشته شده و اثر منسجمی است و با توجه به سواد و علاقه ای که در آقای جاویدی سراغ دارم امیدوارم اثر قابل توجهی را تولید کنیم.

 

وی همچنین دربارهٔ حضور فیلم در جشنواره و یا اکران آن می گوید: فعلن به تولید فیلم فکر می کنیم تا مراحل پس از فیلمبرداری هم به خوبی طی شود. تصمیم گیری دربارهٔ حضور در جشنواره و یا اکران عمومی آن مسئله ای است که در آینده باید دربارهٔ آن صحبت کنیم.

 

نوروزبیگی با اشاره به مراحل تمرین بازیگران و دورخوانی فیلمنامه با حضور کارگردان آغاز فیلمبرداری را اواسط هفته آینده عنوان کرد.

 

«ملبورن» که مضمونی اجتماعی دارد، تمام صحنه‌های آن طی ۴۰ جلسه در تهران فیلمبرداری می‌شود. این فیلم که اولین ساخته بلند نیما جاویدی است مضمونی اجتماعی دارد.

 

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح گریم: سودابه خسروی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صدابردار: وحید مقدسی، مدیر تولید: حسین بشگرد، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی مردانه، دستیار کارگردان و منشی صحنه: سپیده سپهرآرا، جانشین تولید: ناصر هادیان‌فر و بازیگران: علی سرابی، پیمان معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی و

 

این اولین همکاری مشترک پیمان معادی و نگار جواهریان است.

 

نوروزبیگی تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون “پرسه در مه”، “سیزده ۵۹″، “خرس” و… را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.