پیمان یزدانیان موسیقی فیلم رافعی را به اتمام رساند/نسخه نهایی تا اوایل هفته به فجر می رسد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

عباس رافعی به هنرآنلاین خبرداد؛

عباس رافعی از پایان کار ساخت موسیقی ˝فصل فراموشی فریبا˝ و آغاز تصحیح رنگ این فیلم طی روزهای آتی خبر داد.

عباس رافعی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ آخرین وضعیت نسخه نهایی “فصل فراموشی فریبا” گفت: فیلم در مرحله ساخت موسیقی توسط پیمان یزدانیان است و امروز در استودیو کارهای ساخت نهایی موسیقی به پایان خواهد رسید و طی روزهای آینده فیلم آماده خواهد شد.

رافعی ادامه داد: بعد از اتمام ساخت موسیقی بلافاصله کار تصحیح رنگ را آغاز خواهیم کرد و تا اوایل هفته آینده نسخه نهایی را به دفتر جشنواره تحویل خواهیم داد.

کارگردان فیلم “آزاد راه” درخصوص بحث ممیزی فیلم “فصل فراموشی فریبا” گفت: برای حضور در جشنواره فیلم با تغییراتی نسبت به نسخه اصلی مواجه شده است که من ترجیح دادم با این تغییرات موافقت کنم تا فیلم بتواند در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. اصلاحیه‌هایی که به فیلم وارد شد سه مورد بود که بر فیلم اعمال شد.

فیلمبرداری “فصل فراموشی فریبا” با آخرین تکنولوژی دوربین‌های آری فلکس (Alexa) در ایران صورت ساخته شده است و کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده عباس رافعی است. علیرضا برازنده مدیریت فیلمبرداری این فیلم را بر عهده داشته است.

“فصل فراموشی فریبا” روایت داستان زنی است که قبل نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه‌اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این قبل سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند. ساره بیات، امین زندگانی، شهین تسلیمی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.