پیوس: ایران نشانی از یک تیم مدعی نداشت

‘فرشا پیوس’ شنبه شب در گفت وگو با ایرنا ضمن ابراز شادمانی از برتری تیم ایران برابر ازبکستان، اظهار داشت: رسیدن به ۳ امتیاز برای تیم ایران بسیار خوب بود اما نباید ضعف های بی شمار خود را در این دیدار فراموش کنیم.

وی افزود: ازبکستان در نیمه نخست عملکرد بسیار خوبی داشت و با تحت فشار قراردادن خط دفاعی ایران به دنبال گلزنی بود.

پیوس با تمجید از سیدمهدی رحمتی اظهار داشت: این دروازه بان برگ برنده تیم ایران در دیدار امروز بود و نشان داد شایستگی دریافت رقم های سنگین در لیگ برتر را دارد.

پیوس ادامه داد: متاسفانه ترکیب عجیبی که ‘کارلوس کی روش’ در ابتدای بازی در نظر گرفته بود، شادابی را از تیم ایران گرفت و ما به راحتی توپ و میدان را در اختیار حریف قرار دادیم. این امر باعث شد تا دقیقه ۹۴ حتی یک فرصت خوب هم نداشته باشیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک شدیم تعویض های خوبی در ترکیب تیم ایران انجام شد و در نهایت در دقیقه ۹۴ که تمامی بازیکنان ازبکستان برای گلزنی برروی دروازه ایران هجوم آورده بودند به گل دست یافتیم.

وی در مورد ضعف خط دفاعی تیم ایران گفت: نبود هادی عقیلی مشکل زیادی را ایجاد کرد و هرچند منتظری و حسینی نیز عملکرد بدی نداشتند اما غیبت مدافع اصلی تیم ملی باعث شد تا ازبکها فرصت های زیادی به دست آورند.

پیوس در پاسخ به این سوال که آیا حضور ‘علی کریمی’ در خط حمله تصمیم درستی از سوی کی روش بود، گفت: این تصمیم باعث شد تا کریمی از بازی خارج شود و ما بازیکن تاثیر گذار خود را در زمین محو ببینیم، ضمن اینکه اعتقاد داریم ‘محمد ابراهیمی’ نیز نباید از ابتدا به میدان می رفت.

وی با اشاره به اینکه هدف کادر فنی ایران رسیدن به یک امتیاز بود اظهار داشت: رسیدن به این پیروزی باعث شد تا ۳۰ درصد راه صعود را طی کنیم.

پیوس در پایان گفت: امیدوارم کی روش ضعف های تیم ملی را برطرف کرده تا بتوانیم در دیدارهای آینده نیز با کسب نتایج خوب مسافر جام جهانی شویم.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال در جریان مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا با یک گل از سد ازبکستان گذشت.

ورزشی**۳۷۸۳** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۶۲۳۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.