پیوند حوزه ودانشگاه در عرصه فعالیت قرآنی باعث تحولات عظیمی خواهد شد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ‘حمید محمدی ‘ عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سازمان فعالیت های قرآنی دانشجویان کشور خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قم با وجود گنجینه های ارزشمند، نقش مهمی در ترویج معارف قرآنی در کشور دارد وقطعا ارتباط و سیع تر با دانشگاه ها، بسیار سودمند و باعث تحول بیشتر است.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه سازمان فعالیت های قرآنی دانشجویان با همکاری نهادهای حوزوی مانند معاونت تهذیب حوزه تاسیس شده است قطعا برکات و ثمرات زیادی برای دانشگاه ها و نظام به دنبال دارد.

محمدی به فعالیت های خبرگزاری قرآنی ایکنا اشاره کرد و گفت: این خبرگزاری به یکی از مراکز بزرگ تولید اندیشه های ناب اهل بیت(ع) تبدیل و مطالب را به زبان های مختلف زنده دنیا ارایه می دهد.

وی ادامه داد : با همکاری نهادهای حوزوی و دانشگاهی، در آینده نزدیک شاهد فعالیت های پرثمر و بسیار موثری در عرصه قرآنی خواهیم بود.

محمدی که به صورت تلفنی در این مراسم سخنرانی می کرد، ابراز امیدواری کرد سازمان فعالیت های قرانی دانشجویان با همکاری نهادهایی مانند معاونت تهذیب حوزه علمیه قم باعث رشدو توسعه هر چه بیشتر فعالیت های قرآنی گردد.

دفتر سازمان فعالیت های قرآنی دانشجویان کشور عصر چهارشنبه با حضور شخصیت های حوزوی، دانشجویان ، طلاب و اساتید حوزه علمیه در قم به صورت رسمی افتتاح شد.

۷۴۰۱/ ۵۵۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۶۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.