پیپا میدلتون به عضویت گروه دیگری از نخبگان نیویورک در آمد

با وجود اینکه بیش از یک هفته از اقامت پیپا میدلتون در نیویورک نمی گذرد او بار دیگر به عوضیت گروه دیگری از نخبگان نیویورگ در آمد.خواهر “کمبریج” که ۲۹ سال سن دارد دیروز در حال ملاقات با “الکساندر گیلکز” در خانه سوهو دیده شد.به گزارش پارس ناز “اتونیان” ۳۳ ساله، دارنده یه شرکت تجاری در سوهو دیروز در حالی دیده شد که درب خودرو یکی از اعضای خصوصی کلوب را برای پیپا باز نگه داشته بود.

www.parsnaz.ir - پیپا میدلتون به عضویت گروه دیگری از نخبگان نیویورک در آمد

اما با دانستن اینکه آقای گیلکز تابستان امسال با طراح مد لباس “میشا نونو” ازدواج کرده است، احتمال شروع هر گونه رابطه احساسی بین او و پیپا از بین میرود. در واقع لباس قرمزی که دیروز به تن پیپا بود یکی از طراحی های همین خانم نونو می باشد.پیپا و گیلکز دیروز در بالای پشت بام اعضای خصوصی کلوب در حالی که آقای گیلکز در حال نشان دادن اطراف تراس به خانم پیپا بود به یکدیگر ملحق شدند.
www.parsnaz.ir - پیپا میدلتون به عضویت گروه دیگری از نخبگان نیویورک در آمد


گیلکز با کت نیرو دریایی و کراوات کشباف آبی خود بسیار باهوش به نظر می رسید.پیپا با سفر به سیب بزرگ، معرفی کتابش را جشن خواهد گرفت که این کتاب شامل راهنمایی هایی برای حوادث متعدد در طول سال است.پیپا که چند ماه پیش از دوست پسر سابق خود جدا شده بود پیشنهاد دوستان خود که پیوستن به چرخه اجتماعی و کلوب های خصوصی بود را رد نکرد.

 

تهیه و ترجمه : گروه خبری پارس ناز


اختصاصی پارس ناز

 این ورزشکار خانم به علت داشتن رابطه نامشروع اخراج شد
 بازداشت معلم زن که با پسر ۱۶ ساله رابطه جنسی داشت
 در این دانشگاه پوشیدن دامن برای دانشجویان مرد آزاد شد


پارس ناز بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.