پیکان کمان پست بانک اینبار به سمت یارانه بگیرها

فروردین ۱۴۰۳

مدیر عامل پست بانک گفت: باید از ظرفیت ۶٫۱ میلیون سر پرست خانوار یارانه بگیر در پست بانک برای توسعه کارت های بانکی استفاده کنیم.

ضیایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: باید از ظرفیت ۶٫۱ میلیون سرپرست خانوار یارانه بگیر در پست بانک برای توسعه کارت های بانکی استفاده کنیم و درواقع شرایطی به وجود آوریم تا با همکاری در تولید دستگاههای خود پرداز (ATM) امکان نصب آن را در تمامی دفاتر فراهم کنیم تا اکثر هموطنان تشویق به افتتاح حساب در پست بانک شده و مشتری آن شوند.

ضمن تاکید درنظر گرفتن صرفه و صباح بانک درهمه امور ومرور اهداف تعیین شده گفت: ما امانتدار صاحبان سهام و سپرده گذاران و امانتدار جمعیت شغلی خودمان هستیم وباید خداوند را شاکر باشیم که  ما را مورد اعتماد مردم قرار داده تا با استفاده از آن هم سود آوری کنیم و هم مانع سوء استفاده دیگران شویم.
ضیایی تصریح کرد: باید از ظرفیت پست بانک به طور کامل و مطلوب استفاده کنیم و این فرصتی است که اگر از دست دهیم بازنده می شویم و لازم است که همه ما در مجموعه پست بانک از این پیام مطلع شویم.
ضیایی خاطر نشان کرد: همواره باید به یاد داشته باشیم در بانکی خدمت می کنیم که درزندگی مردم تاثیر در واقع به دنبال تحقق EPS معنوی در رونق زندگی مردم باشیم./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.