پیکر حامد مهاجر در آرامگاه بی بی سکنیه به خاک سپرده شد

۱۵ام بهمن ،

پیکر حامد مهاجر نوازنده سابق ارکستر ملی و استاد دانشگاه هنر صبح امروز در آرامگاه بی بی سکینه کرج به خاک سپرده شد.

حمیدرضا دیباذر در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، ضمن بیان این مطلب گفت: متاسفانه پنجشنبه شب حامد مهاجر در زمانیکه خواب بود دچار حمله قلبی شد و دار فانی را وداع گفت؛ و امروز نیز پیکر او در آرامگاه بی بی سکینه کرج تشییع و تدفین شد.

این موسیقیدان در ادامه افزود: سابقه دوستی من با زنده یاد حامد مهاجر به سال ها قبل باز می گردد که تازه گروه موسیقی«فوژان» تاسیس شده بود. در آن زمان حامد در گروه فوژان نوازندگی می کرد و کنسرت هایی را با اتفاق با او برگزار کردیم. او همچنین در قبل نیز نوازنده ویلن ارکستر ملی بود.

وی همچنین تصریح کرد: مهاجر متولد سال ۱۳۵۳ تهران بود و بیشتر فعالیت های او در زمینه نوازندگی، تدریس و رهبری گروه کر گذشت؛ او در زمینه تدریس«تحلیل مبانی نظری موسیقی» و «سلفژ» در دانشگاه فعالیت می کرد و آخرین محل تدریس مهاجر دانشگاه هنر کرج بود.

دیباذر ادامه داد: حامد مهاجر شنونده خوبی بود و تحلیل های مناسب و دقیقی ارائه می داد و خود من بارها قبل از انتشار یافتن آثارم با او مشورت کرده بودم و از این مشاوره ها نتایج خوبی هم می گرفتم.

پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران نیز درگذشت این موسیقدان فقید را به خانواده محترم او تسلیت می گوید و برای آن مرحوم از خداوند متعالی آرزوی مغفرت می کند.

منبع: انجمن موسیقی ایران


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.