پیگرد قانونی دستگاه‌هایی که فارغ‌التحصیلان پیام‌نوری را استخدام نمی‌کنند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

ROHI8404.JPG

رییس دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور بر اساس مصوبه شورا شکل گرفته است و نظام آن نیز بر اساس وزارت علوم است، گفت: بر این اساس همهی مدارک دانشگاه قانونی و معتبر است.

دکتر حسن زیاری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص اقدام بعضی دستگاه‌های دولتی که در روند ثبت‌نام‌های استخدامی‌های خود، فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‌نور را لحاظ نمی‌کنند، گفت: مدارک دانشگاه پیام‌نور از لحاظ استخدامی و ادامه تحصیل همسان و همانند همهی دانشگاه‌های دولتی واجد ارزش و اعتبار است و دستگاه‌های دولتی موظفند برای آزمون استخدامی از همهی داوطلبان حاوی مدرک رسمی ثبت‌نام نمایند و اقدام بعضی سازمان‌ها و دستگاه‌ها در عدم استخدام فارغ‌التحصیلان پیام‌نور، کاملا غیرقانونی و خلاف است.

وی اضافه نمود: هر دستگاهی که iبه صورت علنی و رسمی از پذیرش فارغ‌التحصیلان حاوی مدارک دانشگاه‌های پیام‌نور اجتناب نمایند، با آنها پیگرد قانونی می‌شود و درواقع این دستگاه‌ها محکوم می باشند.

وی با اشاره iبه نسبت‌ قبولی‌های داوطلبان پیام‌نور نسبت iبه سایر داوطلبان دانشگاه‌های دیگر در مقاطع بالاتر، گفت: نسبت خوب قبولی‌های این دانشگاه نشان می‌دهد که فارغ‌التحصیلان این دانشگاه از کیفیت خوبی برخوردار می باشند.

زیاری ادامه داد: اینکه بعضی از دستگاه‌ها در آزمون‌های استخدامی خود از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‌نور ثبت‌نام ندارند، نشان از بی‌اطلاعی دستگاه‌ها از کیفیت فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‌نور است.

توقف پذیرش دانشجوی فراگیر iبه صورت حدنصابی

رییس دانشگاه پیام نور همچنین با اشاره iبه حذف عنوان «فراگیر» از مدارک دانشگاه پیام نور، تصریح نمود: پذیرش دانشجو در دوره‌های فراگیر دیگر براساس حد نصاب نمی باش، بلکه براساس ظرفیت دانشجو پذیرش می‌شود و هر داوطلبی که نمره بالاتری داشته باشد، iبه عنوان دانشجوی دانشگاه پیام‌نور انتخاب و پذیرفته می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.