پیگیری بحران دریاچه ارومیه از سوی دانشگاه آزاد

فروردین ۱۴۰۳

طباطبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستور شفاهی از سوی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به میرزاده در خصوص حل بحران دریاچه ارومیه صادر شده و قرار است در روزهای آتی دانشگاه آزاد کمیته مشترکی با استاندار و نمایندگان و سازمان حفاظت از محیط زیست ارومیه تشکیل دهد.

“سیدمحمدتقی طباطبایی” در گفتگو با خبرنگاردانشگاه ممتاز نیوز، در خصوص پیگیری حل بحران دریاچه ارومیه توسط دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در جلسه‌ای که یک روز قبل از سفر “میرزاده” سرپرست دانشگاه آزاد به ارومیه با “آیت‌الله هاشمی رفسنجانی” رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد و رئیس مؤسس این دانشگاه برگزار شد، دستوری از جانب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر پیگیری هرچه سریعتر بحران دریاچه ارومیه توسط دانشگاه آزاد به صورت شفاهی به میرزاده داده شد.
 
وی ادامه داد: “میرزاده” نیز در سفر خود این مبحث را عنوان و تصریح کرد دانشگاه آزاد تمایل دارد تمام ظرفیت‌های خود را در خصوص حل بحران دریاچه ارومیه به کار بندد.
 
طباطبایی افزود: قرار شد در اسرع وقت کمیته‌ مشترکی بین اصحاب دانشگاه آزاد، استاندار، نمایندگان ارومیه در مجلس و سازمان حفاظت از محیط زیست برگزار شود.
 
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: اگر در این جلسه نظر مثبت از سوی مقامات در ارومیه اتخاذ شود دانشگاه آزاد نیز در خصوص جزئیات و راهکارهای این اقدام وارد عمل می‌شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: میرزاده پس از بازگشت از این سفر برنامه‌هایی را تدوین کرده که به مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.