پیگیر حضور رافائل در تیم ملی هستیم

۱۲م آذر ،

رئیس فدراسیون هندبال گفت: برای حضور رافائل در تیم ملی با جدیت پیگیر هستیم و در ا ین شرایط وی بهترین گزینه است.

جلال کوزه گری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با این مربی هم اکنون در اسپانیا به سرمی برد و منتظریم تا وی به ایران برگردد و پیگیر حضور وی برای تیم ملی هستیم.

وی تصریح کرد: صحبتهایی برای حضور رافائل کاستر لو شده است و امیدوارم جواب وی مثبت باشد و بتوانیم در تیم ملی  از او استفاده کنیم.

کوزه گری در ادامه گفت:  حضور این مربی خارجی منوط به حضور در پاشگاه ثامن سبزوار است باید صبر کنیم و ببینیم کی ایشان از اسپانیا به کشورمان می آید و چه نتایجی حاصل می گردد.

وی تاکید کرد:  منابع محدود مالی فدراسیون به ما اجازه نمی دهد مربی مستقل برای تیم ملی بیاوریم.

کوزه گری گفت: مسابقات لیگ برتر آقایان در نیم فصل ۲ روز دیگر به پایان می رسد و تیم ها به تعطیلات می رود البته چند  دیدار معوقه سبزوار با حریفان دراین مدت برگزار خواهد شد و یک دیدار نیز ثامن مشهد با شهرداری ارومیه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: مهم ترین دیدار معوقه بین تیم های فولاد مبارکه سپاهان و ثامن سبزوار خواهد بود که در روز ۲۱ آذر برگزار خواهد شد.

کوزه گری اشاره کرد: آغاز ادامه لیگ برتر یکی دو هفته بعد از پایان مسابقات معوقه خواهد بود و مصمم هستیم تا این رقابتها قبل از پایان سال یعنی اسفند به اتمام برسد و قهرمان این دوره مشخص شود.

وی یادآور شد: لیگ بانوان نیز به سبب حضور تیم ملی درمسابقات آسیائی اندونزی تعطیل است وبعد از بازگشت ملی پوشان از این رقابتها، لیگ ادامه پیدا خواهد کرد و در این مسابقات نیز سعی داریم تا قبل از پایان سال به پایان برسد.

کوزه گری خاطر نشان کرد: برنامه ریزی منظم ومرتب برای انجام مسابقات هندبال، در توسعه و رشد این ورزش تاثیر گذار است و در این بین برگزاری اردوهای تیم ملی در زمان مناسب و اعزام به رقابتها بین المللی در پیشرفت هندبال موثر است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.