چارلیز ترون درگیر یک دعوای خانوادگی قدیمی شد

۰۹ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، داستان این سریال در پیتزبرگ معاصر می‌گذرد و با مرگ یکی از اعضای خانواده، درگیری افسانه‌ای و تاریخی دو خانواده هتفیلد و مکوی دوباره شعله‌ور می‌شود.
 
خشم و نفرت چندین دهه دوباره دامن دو خانواده را می‌گیرد. مکوی‌های کارگر تصمیم می‌گیرند قدرت را در شهر در دست گیرند و بدین ترتیب ثروت و قدرت هتفیلدها به خطر می‌افتد.

 

جان گلن نویسنده فیلمنامه «چشم عقاب» متن این سریال را می‌نویسد و چارلیز ترون بازیگر فیلم‌های «وکیل‌مدافع شیطان» و «هیولا» که برای دومی برنده اسکار بازیگری شد، مدیرتولید مجموعه است.

 

این سریال درحالی تولید می‌شود که سال پیش سریال کوتاه شش ساعته «هتفیلدها و مکوی‌ها» با بازی کوین کاستنر و بیل پاکستون در شبکه هیستوری تولید شد. این سریال که نامزد جوایز متعددی در گرمی و اِمی بود به ریشه‌های این درگیری در قرن نوزدهم می‌پرداخت و در ژانر وسترن ساخته شده بود.

 

چارلیز ترون که با بازیگری کار در سینما را آغاز کرد، در چند سال قبل به یک تهیه کننده فعال بدل شده است؛ «نوجوانی»، «خوابگردی» و «هیولا» از جمله فیلم‌هایی می باشند که او تولید کرده است. او چند پروژه سینمایی تازه در دست تولید دارد و سریال «شکارچی ذهن» را به همراه دیوید فینچر برای شبکه اچ‌بی‌او می‌سازد.

 

هنوز نام بازیگران و دیگر عوامل سریال مشخص نشده است.

 

هالیوود ریپورتر / ۲۸ ژانویه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.