چاوشی: دوباره رکورد کرال پشت را می‌زنم

۲۲ آبان ،

A.Kaveh (34)_1202.JPG

ملی‌پوش شنای ایران گفت: مطمئن باشید تا مسابقه‌های جهانی بارسلون باز هم رکورد می‌شکنم و دوست دارم ۱۰۰ متر کرال پشت را در ۵۷ ثانیه شنا کنم.

جمال چاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: من پیش و بعد از رکورد زدن به صورت انفرادی در اصفهان تمرین‌های خود را پیگیری می‌کردم، البته مدتی پیش زیر نظر خائفی تمرین می‌کردم اما وقتی که هیات اصفهان با مشکلات مالی روبه‌رو شد به همکاری با خائفی پایان داد و عملا هیچ مربی جایگزین وی نشد.

وی افزود: من وقت هدایت تیم ملی توسط یورگ به اردوی ملی‌پوشان در تهران دعوت شدم. اما شرایط بدنی من بسیار با تمرین‌های یورگ سازگاری نداشت، به همین سبب تصمیم گرفتم که به اصفهان برگردم. با سمیع‌زاده صحبت کردم و با توافق فدراسیون اردوی تیم ملی را ترک کردم. از آنجایی که من دانشجو هستم و خانواده‌ام در اصفهان زندگی می‌کنند به همین سبب خودم راحت‌تر هستم که در اصفهان تمرین‌هایم را دنبال کنم.

رکورددار کرال پشت ایران درباره قرارداد باشگاهی‌ خود گفت: با مبلغی حدود ۱۰ میلیون تومان به تیم نفت امیدیه پیوستم. اگرچه قدری رقابت‌های لیگ امسال دیر آغاز می‌شود اما تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم. اگرچه امروز مشکلات بسیاری بر سر راه شناگران وجود دارد اما من به هد‌ف‌های بزرگ فکر می‌کنم و سعی دارم که هر روز رکوردم را ارتقا دهم.

چاوشی ادامه داد: مایکل فلپس به عنوان یک اسطوره در شنا الگوی بسیار‌ها از جمله من است. اگرچه رسیدن به او مثل یک رویا می‌ماند اما تلاش می‌کنم که رکورد خود را بهبود ببخشم و صد متر کرال پشت را در ۵۷ ثانیه شنا کنم، همچنین ۵۰۰ متر کرال پشت را هم ۲۶ ثانیه بروم. صددرصد تا بازی‌های جهانی بارسلونا رکورد خواهم زد و امیدوارم اگر خدا بخواهد به عنوان نماینده ایران در المپیک ۲۰۱۶ حاضر باشم.

وی با اشاره به مشکل تعلیق شنای ایران از سوی نهادهای بین‌المللی گفت: امیدوارم مشکلاتی که پیش روی اعزام تیم‌ها به مسابقه‌های خارجی وجود دارد هرچه سریعتر برطرف شود. همچنین تکلیف رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی مشخص شود تا در فدراسیون ثبات حاکم شود و بتوانیم با جدیت کار را دنبال کنیم. تیم ملی شنا برای موفقیت نیاز به اردوهی برون مرزی و تدارکات لازم دارد.

رکورددار کرال پشت ایران با قدردانی از مسئولان فدراسیون شنا گفت: پس از این که رکورد زدم از طرف فدراسیون مبلغ یک میلیون تومان پاداش به من اهدا شد که باید از این جهت قدردان مسئولان باشم و از آن‌ها تشکر کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.