چاپ ۴۵ نشریه دانشجویی در دانشگاه لرستان

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

146.jpg

مسوول اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان از چاپ ۴۵ نشریه دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

مهدی امید در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اعلام این خبر افزود: همه ساله در سطح دانشگاه‎های کشور جشنواره‎ها و نمایشگاه‎‌‎های مختلفی از جمله نمایشگاه بین‎المللی مطبوعات و خبرگزاری‎ها، جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور، جشنواره‎های منطقه‎ای نشریات دانشجویی و غیره برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: در این جهت نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان از سال ۱۳۸۵ تاکنون ۲۲ رتبه برتر جشنواره‎های کشور را iبه خود اختصاص داده‎اند و تنها، جای رتبه غرفه برتر نمایشگاه مطبوعات در مجموعه افتخارات نشریات دانشگاه لرستان خالی بود که این مسأله هم iبه لطف خدا و حمایت همه‎جانبه مسوولان این دانشگاه اتفاق افتاد.

مسوول اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان عنوان کرد: نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان طبق آرشیو موجود، از سال ۱۳۵۶ تاکنون منتشر می‎شده‎ اما سیر صعودی و کیفی و کسب رتبه‎های برتر در جشنواره‎های سراسری و بین‎المللی از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و تاکنون نیز استمرار دارد.

امید با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از دست‎اندرکاران نشریات دانشگاه لرستان جذب بازار کار حرفه‎ای و سراسری شده‎اند، تصریح کرد: این اشخاص در مسیر رشد و تعالی نشریات استانی و کشوری، کمک قابل توجهی کرده‎اند.

وی افزود: هم‎اکنون چند سالی است امکان برگزاری منظم کارگاه‎های آموزشی نشریات دانشجویی با موضوعات گرافیک و صفحه‎آرایی، خبر، مصاحبه، مقاله، گزارش تفسیری، آیین‎نامه نشریات و کارگاه‎های تکمیلی در این حوزه سببات رشد و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان فراهم کرده است و این امر سبب کسب اعتماد iبه نفس، پویایی، تحرک و نشاط در بین دانشجویان شده است.

امید در پایان بیان کرد: در حال حاضر ۴۵ نشریه دانشجویی در قالب‎های مختلف علمی، تخصصی، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، طنز و… در دانشگاه لرستان منتشر می‎شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.