چراخواننده گروه آرین از ایران رفت؟

۱۸م دیماه ،

علی پهلوان خواننده، آهنگساز و ترانه سرای گروه موسیقی موسیقی آریان برای مدتی از ایران رفت تا…

ممتازنیوز: این خواننده که ۴ سال است اقامت کشور استرالیا را دارد، برای تمدید آن بایستی حداقل شش ماه در این کشور زندگی کند.پهلوان در گفتگویی که قبلا با رسانه‌ها داشته، دربارهٔ برنامه‌های آتی خود و تصمیمش برای ادامه فعالیت‌هایش در داخل ایران گفته بود: «من ۴ سال است که اقامت استرالیا را دارم، همسرم آنجا مشغول به تحصیل است. هنوز تصمیم برای ماندن ندارم اما همه تصمیمات مربوط به رفتن و برنگشتن من به شرایط برمی‌گردد، باید ببینم شرایط به چه صورتی است. الان کاری که در زمینه موسیقی انجام می‌دهیم فقط به سبب عشق ما به موسیقی است.

خب اینکه سالی یک‌بار کنسرت برگزار می‌شود یا کتاب بعد از مدت‌ها مجوز چاپ می‌گیرد یا‌ آلبوم آریان ماه‌هاست که هنوز منتشر نشده، همه این‌ها اتفاقی است که سبب می‌شود تو نتوانی برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی. آلبوم آریان که این همه برای آن زحمت کشیده شده، هنوز منتشر نشده است. فقط ۲ قطعه آماده است که آن هم مجبور شدیم، چون به هر حال باید در کنسرت یک کار تازه می‌خواندیم.

به ما می‌گویند تور کنسرت برگزار می‌شود اما تور کنسرت ما خلاصه شده است در تهران و کیش. ما مشکل جمعیت بسیار را هم داریم، پس دیگر درآمدی نمی‌ماند. حرف من این است که تا الان هم اگر بوده‌ایم به سبب عشق بوده‌ایم نه به سبب شرایط دیگر. من نمی‌‌گویم گروه آریان تمام می‌شود، می‌گویم آریان شاید باشد، برای عشقی که به موسیقی دارد.»

لازم به ذکر است که پنجمین آلبوم رسمی گروه آریان هم هنوز در مرحله اخذ مجوز از وزارت ارشاد است و در صورت دریافت مجوزهای لازم تا قبل از عید نوروز وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

منبع:شبکه ایران

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.