چرایی عدم سفر عارف به شیراز/ سفرهای استانی با نظر هیئت مدیره بنیاد امید ایرانیان

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مدیر روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان گفت: به محض فراهم شدن شرایط، امکانات و تایید اعضای هیئت مدیره، سفر “محمدرضا عارف” به منظور افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان در شیراز صورت می‌گیرد.

“به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سفر “محمدرضا عارف” به منظور افتتاحیه دفتر بنیاد امید ایرانیان در شیراز که مقرر بود در روز چهارشنبه “‌بیست و چهارم اردیبشهت ماه” صورت بگیرد بنا به نظر اعضای هیئت مدیره به تعویق افتاد.

گفتنی است؛ دلایل این امر، فراهم نبودن مقدمات لازم برای راه‌اندازی دفتر بنیاد امید ایرانیان در شیراز بود که این مقدمات از نظر اعضای هیئت مدیره، موضوعات مکانی، فیزیکی و… را در بر گرفته است.

“علیرضا خامسیان” در اینباره به باشگاه خبرنگاران، گفت: متاسفانه برخی رسانه‌های خبری از لغو این سفر در هفته گذشته خبر داده بودند، اما در واقع، زمان این سفر به تعویق افتاده و هیچگونه تغییر برنامه‌ای به منظور لغو سفر رئیس بنیاد امید ایرانیان به شیراز صورت نگرفته است.

مدیر روابط عمومی بنیاد با بیان اینکه زمان قطعی برای انجام سفر مذکور تعیین نشده است، تصریح کرد: به محض فراهم شدن شرایط، امکانات و تایید اعضای هیئت مدیره، سفر “محمدرضا عارف” به منظور افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان در شیراز انجام می‌شود.

شایان ذکر است که اعضای هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان در جلسه اخیر خود، موضوع افتتاح این شعبه در شیراز را مطرح و گزارشی در اینباره ارایه اینباره کردند که نشان‌دهنده فراهم نشدن مقدمات کافی و لازم برای افتتاح شعبه بنیاد در شیراز است.

“عارف” درباره راه‌اندازی دفاتر استانی بنیاد امید ایرانیان خاطرنشان کرد: به صورت تدریجی و با توجه به توانایی‌های خود و آمادگی استان‌ها درصدد راه‌اندازی دفاتر جدید هستیم و بررسی‌های اولیه به منظور تعیین استان‌های بعدی صورت گرفته است و تا قطعی نشود نام آن‌ها را اعلام نمی‌کنیم.(اینجا)

لازم به ذکر است که تاکنون بنیاد امید ایرانیان علاوه بر تهران در مشهد و اصفهان اقدام به راه‌اندازی دفاتر استانی کرده است.

گفتنی است احتمالا سفرهای بعدی رئیس بنیاد امید ایرانیان به منظور افتتاح دفاتراستانی بنیاد، در شهرهای کردستان و زاهدان خواهد بود
.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.