چرا آنجلینا جولی موبایل داشتن را دوست ندارد؟

آنجلینا جولیهرچند همه شماها احتمالا تصاویری که در آن ستاره‌های هالیوودی (مثل بریتنی اسپریز و پاریس هیلتون و لیندسی لوهان) با یک گوشی پت و پهن این ور آن ور می‌روند را دیده اید ولی غالب ستاره‌های سطح بالای هالیوود میانه چندان خوبی با گوشی‌هایشان ندارند. اگر هم فکر می‌کنید دلایلشان خیلی با کلاس است کور خواندید؛

شن پن: بارها اعلام کرده که پس از زد و خوردش با عکاس یک مجله که باعث به زندان افتادنش شد از هر وسیله ای که دوربین داشته باشه متنفر است؛ به خصوص از موبایل‌های امروزی و ظاهرا حساسیت عجیبی به فیلم گرفتن مردم از خودش با موبایل و نماد این قضیه یعنی یوتیوب دارد.

پائولا عبدل: این خانم که داور مسابقات پر طرفدار آمریکن آیدل به حساب می‌آید و الان واسه خودش کلی ستاره است بعد از این که یک بار دستش روشد که وسط هنرنمایی بقیه خواننده‌های بیچاره مشغول اس ام اس زدن به دوستانش بود، کلی آبرویش رفت و نتیجه این که الان تهیه‌کننده American Idol ورود گوشی به استودیو رو ممنوع کرده.

آنجلینا جولی: این یکی خیلی باحاله. ابر ستاره هالیوودی که الان یکی از مظاهر جذابیت زنانه به حساب می‌یاد از بس گوشی‌هایش مزاحم تلفنی از عشاق دلخسته و ناشناخته داشته و از بس این مردها و گاهی زنان دیوانه تهدیدش کرده‌اند و وکلای جولی دست به کار شکایت از بقال و چغال شده اند کلا موبایل را بی خیال شده است.

جورج مایکل: شاید خیلی ها یادشان نباشد ولی در دوره‌ای که جورج مایکل حقایق جدیدی را درباره خودش فاش کرد و کلی از هوادارانش را ناامید کرده بود، یکی سری از پاپارازی‌ها از طریق رد گیری گوشی موبایلش ول کن این خواننده سرشناس یونانی الاصل نبودند و دیگر میانه جورج با موبایل خوب نشد که نشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.