چرا «احضار» نیمه تمام ماند؟/کارگردان توضیح داد

کارگردان مجموعه رمضانی «احضار» ضمن عذرخواهی از مخاطبان برای نرساندن قسمت پایانی این سریال به آنتن تلویزیون، در این زمینه توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش ممتازنیوز، علیرضا افخمی در توضیحاتی درباره وضعیت تولید سریال «احضار» در شرایط کرونا، با اعلام ابتلای چندین تن از عوامل تولید به این ویروس، علت به تعویق افتادن تولید و پخش قسمت پایانی را به این شرایط نسبت داد.

او گفت: تولید سریال، در دوران شیوع کرونا با مشکلات عدیده ای همراه بوده و در مورد سریال «احضار» این مشکل دوچندان بوده است.

کارگردان «احضار» خاطرنشان کرد: در طول هشت ماه تولید سریال «احضار»، ما با ابتلای چندین تن از عوامل پشت دوربین از جمله  آقای رنجبران مدیر تصویربرداری و آقای فرشید احمدی مدیر صدابرداری مواجه شدیم؛ اما گروه سازنده با سخت کوشی جای این عزیزان را پر کرد تا آنها به گروه بپیوندند. لیکن ابتلای سه تن از بازیگران اصلی مجموعه ـ آقای آرش مجیدی، خانم آدرینا صادقی و خانم سعیده عرب به این ویروس قابل جبران نبود؛ یعنی چاره ای جز بازگشت برای این عزیزان در پروژه وجود نداشت. همین امر موجب وقفه و کندی در تولید سریال شد. به نحوی که تا به امروز متاسفانه موفق نشدیم قسمت پایانی سریال را آماده پخش و تقدیم حضور کنیم.

افخمی در پایان خطاب به مخاطبان سریال ماه رمضان شبکه اول، اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از این اتفاق، به عرض می رسانم قسمت آخر «احضار» ان شاءالله یک هفته دیگر تقدیم حضور شما خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز، سریال ماه رمضانی «احضار» در شب های ماه رمضان ۱۴۰۰ در گونه معرفتی و ماورایی از شبکه اول سیما پخش شد. این سریال در شب های قدر پخش نشد تا سریال «سرزده» با بازی علی انصاریان جایگزین آن شود.

پیش از این محمودرضا تخشید ـ تهیه کننده احضار ـ هم در گفت وگویی با ایسنا، درباره دشواری های تولید و پخش همزمان سریال توضیحاتی را ارائه داده و در عین حال این مساله را یکی از ویژگی های «احضار» برشمرده بود؛ چراکه این امکان را به سازندگان می دهد تا از نظرات مخاطب در طول ساخت بهره مند شوند. 

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.