چرا انتخابات کشتی عقب افتاد؟

۰۵خردادماه،

دبیر فدراسیون کشتی همزمان با آغاز ثبت نام مجد کاندیداهای احراز پست ریاست این فدراسیون گفت: سبب اصلی ابطال ثبت نام قبلی، گذشت زمان طولانی و مدت قانونی آن بود.

 محمدرضا توپچی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: بر خلاف بعضی از مسایل و اظهارات مطرح شده پیرامون حذف نفرات ثبت نام کرده قبلی، باید به این نکته اشاره کرد که سبب اصلی ثبت نام مجدد از کاندیداهای ریاست فدراسیون، گذشت زمان طولانی از آخرین ثبت نام بود. طبیعی است وزارت ورزش و جوانان با توجه به این مساله به ما ابلاغ کرد تا ثبت نام قبلی ابطال و دور تازه ثبت نام از روز شنبه ۴ خردادماه در فدراسیون کشتی آغاز شود.

وی تصریح کرد: طبق اعلام وزارت ورزش ما از روز ۴ خردادماه به مدت ۱۰ روز کاری آماده‌ایم تا پذیرای کاندیداهای تازه برای ثبت نام باشیم که طبیعی است ثبت نام اشخاص تازه با توجه به شرایط و ملزومات قانونی به سرعت انجام خواهد شد. آنچه مسلم است ثبت نام قبلی بطور کامل ابطال و روند ثبت نام‌ها باید در طول مدت اعلام شده، مجددا انجام شود.

دبیر فدراسیون کشتی در خاتمه به شرایط کلی کاندیداهای علاقمند به حضور در مجمع عمومی اشاره کرد و گفت: اشخاصی که برای ثبت نام به فدراسیون کشتی مراجعه می‌‍کنند، باید دارای مدرک لیسانس بوده و جزو اشخاص بازنشسته و بازخرید شده محسوب نشوند.

امیر خادم رئیس پیشین فدراسیون کشتی صبح روز شنبه به عنوان اولین کاندیدای احراز پست ریاست در فدراسیون حاضر شد و ثبت نام کرد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.