چرا «بابک جهانخش» زیر سرم رفت؟

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

بهمن بابازاده: تازهترین کنسرت «بابک جهانبخش» در حالی در برج میلاد روی صحنه رفت که این خواننده پس از اجرای برنامه اش، با انتشار یافتن چند تصویر در صفحات شخصی اش در شبکه های اجتماعی، پرده از حقایقی عجیب در پشت پرده این برنامه برداشت.

به گزارش «موسیقی ما» این خواننده برنامه اش را اجرای قطعاتی از آلبوم تازه خود «اکسیژن» آغاز کرد و در ادامه سراغ قطعات آلبوم های قبلی خود از قبیل «من و بارون» و «چی شده» رفت تا دهمین سانس برنامه اش را نیز در نزدیک به یک ماه قبل به اجرا گذاشته باشد.

کنداکتور برنامه جهانبخش در این کنسرت نیز همانند سایر اجراهای زنده این خواننده بود و در مقاطعی نیز دکورهای صحنه، به تناسب اجرای بعضی قطعات تغییرات کوچکی را به خود دید تا فضا کمی از آن یکنواختی در آید. در طول کنسرت مخاطبان این خواننده بارها از جهانبخش خواستند تا قطعه «من و بارون» را اجرا کند که در اواخر کنسرت بابک به این خواسته مخاطبان تن داد و در حین اجرای این اثر چترهایی روی استیج قرار گرفت و هوادران بابک هم او را در خواندن «من و بارون» همراهی کردند.

سیاوش اکبرپور، پویا امینی و سیاوش خیرابی از جمله مهمانان این برنامه بودند. پس از اتمام سانس آخر این خواننده، جهانبخش تصویری از خود را روی صفحاتش منتشر کرد که گویا قبل از اجرای همه سانس های برنامه اش، به سبب فشارهای وارده روی سرم رفته تا با انرژی تمام بتواند برنامه اش را اجرا کند. انتشار یافتن این تصاویر بازتاب های بسیاری را برای این خواننده در پی داشت و سبب شد هواداران این خواننده به شدت نگران احوال وی شوند. پس از ساعاتی از انتشار یافتن این تصاویر، جهانبخش با انتشار یافتن عکسی دیگر که در آن همراه با «عماد طالب زاده» و «محمد رضا خانزاده» (مدیر برنامه هایش) دیده می شد، طرفدارانش را از نگرانی در آورد و عنوان کرد که شرایط به حالت مساعد برگشته است.

حضور ماموران گشت ارشاد در این برنامه ریز به مانند اجراهای دیگر چهره ها قابل توجه بود و از ورود بعضی اشخاص به داخل سالن جلوگیری به عمل آمد.

گفتنی ست این برنامه به همت موسسه «اکسیر نوبن» به مدیریت «محمد رضا خانزاده» روی صحنه رفت.

منبع: موسیقی ما


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.