چرا تیم ملی با صربستان و کلمبیا بازی نکرد؟

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – تیم ملی در صورت نهایی شدن اردویش در اتریش با گابن بازی می کند درحالی که گزینه های قبلی فدراسیون ، تیم های صربستان و کلمبیا بوده اند.

به گزارش ممتاز ؛ اولین کمپ آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی مرداد ماه در لیبسبون پرتغال برگزار می گردد. اردویی ۷ روزه که مهمترین بخش آن یک بازی دوستانه با تیم آفریقایی است. فعلا ایجنت برگزاری این اردو با ایرانی ها برای برگزاری بازی با گابن به توافق اولیه رسیده اما باید دید کارلوس کروش این بازی را در نهایت نهایی می کند یا نه؟

البته ایرانی ها پیشتر در این تاریخ به دنبال بازی با تیم هایی مثل صربستان و کلمبیا بودند که وضعیت بهتری در رنکینگ فیفا دارند اما در نهایت چنین اتفاقی نیفتاد چون در تاریخ مورد نظر ایران برای بازی دوستانه با یکی از این تیم ها کلمبیا و صربستان به توافق رسیدند تا دیدار دوستانه مستقیمی با یکدیگر در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار کنند. همچنین ایران خواهان بازی با تیم ملی ونزوئلا بود که این بازی به سبب پیشنهاد خارج از عرف فدراسیون این کشور از دستور کار خارج شده است.

به همین سبب هم هست که کروش و مجموعه فدراسیون فوتبال ترجیح می دهد تا اولین بازی دوستانه تیم ملی بعد از صعود را با تیم های آفریقایی چون گابن برگزار کند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.